«اریه کینگ» معاون شهردار رژیم صهیونیستی در قدس و نامزد ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم برای ریاست آتی شهرداری قدس غربی تصاویری از این اسرا در صفحه توییتری خود منتشر کرد که ارتش رژیم صهیونیستی آنها را مجبور کرده لباس خود را درآورند.

این تصاویر نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی همه اسرا را در زمینی ماسه‌ای جمع ‌کرده و پرچم این رژیم را کنار زمین قرار داده‌است.

تصاویر دیگر نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که با خودروی نظامی در حال انتقال اسرا هستند و لباس آنها را درآورده‌اند.

در هوای سرد نظامیان صهیونیستی در حال گردآوری اسرا در زمینی هستند که گویی یک حفره بزرگ در آن قرار دارد.

کینگ خواهان دفن زنده اسرای صهیونیستی شد که از یکی از پناهگاه‌های آوارگان در نوار غزه بازداشت شده‌اند. وی در اظهاراتی نژادپرستانه نوشت: «اسرائیل باید این نازی‌ها را در این خاک دفن کند تا هیچ انسانی تا ابد آنها را نبیند.»

وقتی یکی از کاربران توییتر در پاسخ به کینگ نوشت که بابت این حرف‌هایش به دادگاه کیفری بین‌المللی کشیده خواهد شد، وی ضمن دفاع از اظهارات خود نوشت: «چرا؟ به خاطر قتل نازی‌ها؟»

در توییتی دیگر که نقض شروط نشر در این فضای مجازی محسوب می‌شود، کینگ در اظهاراتی افراطی نوشت، «اگر صاحب اختیار بود چهار بولدوزر می‌آورد و این اسرا را زنده زنده دفن می‌کرد زیرا آنها انسان نیستند و باید به این شکل با آنها رفتار کرد»

 

کینگ به حمایت از شهرک‌سازی در قدس شرقی و اخراج ساکنان فلسطینی از منازل خود معروف است.

روز پنجشنبه رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، ارتش این رژیم دهها فلسطینی بی‌دفاع را برهنه بازداشت کرد که برخی از آنها را آزاد و برخی را در بازداشت نگهداشت.