حزب الله عراق سفارت آمریکا را لانه جاسوسی خواند

ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای تاکید که سفارت آمریکا در بغداد همچنان پایگاهی پیشرفته برای مدیریت عملیات نظامی و امنیتی علیه مردم عراق است.

وی تصریح کرد که این سفارت لانه جاسوسی است، اما برخی طرف‌های (عراقی) عزت خود را در کوتاه آمدن در برابر آن می‌دانند و می گویند که این ها نمایندگی‌های دیپلماتیک هستند و باید از آن‌ها محافظت شود. ننگ بر آن‌ها و منافعشان که به ضرر کشورشان است. این افراد کوتاه آمدن را وسیله ای برای حفظ مناصب خود می‌دانند؛ مناصبی که با نابودی اشغالگران از بین خواهد رفت.

به دنبال جنایت اخیر آمریکا در هدف قرار دادن یک مقر مقاومت عراق و شهادت هشت نفر از رزمندگان عراقی، اخیرا اطراف منطقه سبز بغداد و سفارت آمریکا هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

پیش از این نیز بارها مواضع آمریکا در عراق و سوریه هدف حملات پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته بود.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده که این حملات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام شده است.

سفارت آمریکا لانه جاسوسی است

 گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران شبانه روزی نوار غزه طی ۶۵ روز گذشته کرده است که در اثر آن تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند.