نتانیاهو و همسرش خانه نشین شدند

نتانیاهو و همسرش از ترس از خانه بیرون نمی‌روند. رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسر او از ترس صهیونیست‌ها در خانه حبس شدند و بیرون نمی‌روند.

بیشتر توجه رسانه‌ها در رژیم صهیونیستی بر ارزیابی عملکرد ارتش در جنگ با غزه متمرکز شده درحالیکه اخبار حاکی از آن است که تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها در میان صفوف آن افزایش یافته است.

براساس گزارش الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی بر افزایش تعداد کشته‌ها در میان ارتش و احتیاط شدید دولت در مورد انتشار این اعداد تمرکز کردند. یعقوب بورووسکی، افسر بازنشسته ارتش صهیونیستی در این خصوص گفت: ما نه در تور هستیم و نه در نزاع، بلکه در جنگی طولانی و دشوار هستیم که هزینه‌های بسیار بالایی دارد.

در همین حال کوبی سینکلر، تحلیلگر نظامی گفت که نیرو‌های ارتش در حین حضور در شمال غزه یکی از جنگجویان مقاومت را دیدند که داخل یکی از خانه‌های غزه درحال ترتیب کار‌ها است و یک فروند هواپیمای آپاچی که نزدیک آن‌ها بود برای مقابله با او فرستاده شد و خانه‌ای را که در آن بود بمباران کردند، اما سربازان صهیونیست اشتباه کردند، زیرا آن نیروی خودی بود.

نتانیاهو و همسرش خانه نشین شدند

وی افزود: جنگ در داخل مناطق مسکونی هزینه دارد که من معتقدم آن‌ها بررسی خواهند کرد، زیرا نتیجه آن دشوار است و باید بررسی شود.

گادی یارکونی، رئیس شورای منطقه در شهرک اشکول به کانال ۱۳ این رژیم گفت: اسرائیل ۱۳۷ اسیر و ۱۳۴۷ کشته، تعداد زیادی از سربازانی که در جریان نبرد‌ها کشته شده اند و تعداد آن‌ها مشخص نیست و ۲۰۰۰ سرباز دارد که دارای معلولیت‌های مختلف هستند و هر کدام یک خانواده دارند.

بخاطر دلایلی که ذکر شد رسانه‌های صهیونیستی معتقدند که نتانیاهو، همسرش، پسرش و وزرای کابینه‌ی او توان خروج از خانه را ندارند، زیرا از خشم و اعتراض شهرک‌نشینان صهیونیست در هراس هستند.