یافته‌های تکان‌دهنده نظرسنجی‌های انتخاباتی برای نتانیاهو

 نتایج نظرسنجی که شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داد، نشان می‌دهد که حزب «اردوگاه ملی» به ریاست بنی گانتس، یکی از اعضای کابینه جنگ این رژیم ۳۷ کرسی را به دست آورده، اما تعداد کرسی‌های حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رو به کاهش است و اگر انتخابات پارلمانی امروز برگزار شود، حزب او تنها ۱۸ کرسی، یعنی نصف کرسی‌های فعلی‌اش را به دست می‌آورد.

به گزارش سایت عرب۴۸، بر اساس نتایج این نظرسنجی، تعداد کرسی‌های حزب «آینده وجود دارد» به ریاست یائیر لاپید به ۱۵ کرسی کاهش یافته و حزب «شاس» به ریاست ارییه ادرعی ۹ کرسی و حزب «اسرائیل خانه ما» به ریاست آویگدور لیبرمن ۸ کرسی به دست آوردند.

همچنین در این نظرسنجی، دو حزب «یهدوت هتوراه»و «عوتسما یهودیت» به ریاست ایتامار بن گویر، چهره افراطی صهیونیست هر کدام هفت کرسی به دست آوردند.

یافته‌های تکان‌دهنده نظرسنجی‌های انتخاباتی برای نتانیاهو

حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» به ریاست بتسلئیل اسموتریچ، دیگر چهره افراطی صهیونیسم و ائتلاف جبهه عربی برای تغییر و نیز فهرست مشترک هر کدام پنج کرسی به دست آوردند.

بر اساس این نظرسنجی حزب «مرتز» با پشت سر گذاشتن حدنصاب انتخاباتی، چهار کرسی را به دست آورد اما دو حزب «کار» و «جمعیت ملی دموکرات» نتوانستند حدنصاب لازم را کسب کنند.