پیام جدید ابوحمزه سخنگوی گردانهای القدس

ابوحمزه سخنگوی گردانهای القدس –شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی - تأکید کرد که هر اندازه جنگ طولانی شود، مقاومت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی با بمباران غیرنظامیان، پاسخ شکست خود را می‌دهد، گفت: جنگ امروز، برای نابودی مقاومت یا بازپسگیری اسرا نیست، بلکه تسویه حساب با ملت و مقاومت فلسطین است.

تش‌بس هفت روزه در غزه روز جمعه (۱۰ آذر) به پایان رسید و دور جدید حملات اسرائیل به غزه اما با شدتی بیشتر از زمین و هوا و دریا آغاز شد؛ در این دور آتش‌بس ۲۴۰ فلسطینی در ازای ۱۱۴ اسرائیلی و تبعه خارجی آزاد شدند؛ اما هنوز ۱۳۶ اسیر اسرائیلی در دست حماس و تعداد نامشخصی نیز در دست دیگر گروه‌ها در غزه است.

خبرگزاری سما به نقل از ابوحمزه گزارش داد، درود بر هه نیروهای مقاومت در عراق، لبنان و یمن. نیروهای انصارالله ثابت کردند که یاور خداوند، اسلام، جهاد و فلسطین هستند.

وی با اشاره به ایستادگی رزمندگان مقاومت در همه محورهای عملیاتی شهر غزه، خبر داد که این نیروها موفق شدند دهها خودروی نظامی صهیونیستی را منهدم کنند.

حماس

این مقام جهاد اسلامی با بیان اینکه در این درگیریها، دهها نفر از نظامیان صهیونیستی کشته و زخمی شده‌اند، تصریح کرد: به حملات راکتی به شهرهای اسرائیلی ادامه می‌دهیم. به خانواده‌های اسرای صهیونیست هم می‌گوییم که نتانیاهو، از سرنوشت حتمی خود پس از جنگ، مطلع بوده و به همین دلیل به دنبال وقت‌کُشی است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه نتانیاهو فقط به دنبال باقی ماندن در قدرت است و هزینه این مسئله نیز جان اسرای اسرائیلی است، خاطر نشان کرد: سرنوشت سربازان و اسرای اسرائیلی در دست ماست: یا اینکه با حملات صهیونیستها کشته می‌شوند یا اینکه مذاکرات غیر مستقیم از سر گرفته می‌شود.

وی آتش‌بس کامل را شرط تبادل اسرا دانست و گفت: اگر همه قدرتهای روی زمین گرد هم جمع شوند، نخواهند توانست یک اسیر صهیونیستی را از غزه آزاد کنند.