باکتری مرموزی که به جان نظامیان صهیونیست افتاده!

پایگاه عبری زبان وای نت وابسته به روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از منابع پزشکی در رژیم صهیونیسیت فاش کرد: نظامیان مجروح اسرائیلی علاوه بر زخم‌های جنگی که بر اثر اصابت گلوله یا ترکش به آنها وارد شده است، زخم‌های آنها هم مورد تهاجم نوعی باکتری و قارچ خاص قرار گرفته است که در مقابل آنتی بیوتیک‌ها هم مقاومت نشان می‌دهد.

در ادامه این گزارش آمده است، امروز خاک غزه مملو از باکتری، قارچ و عفونت‌های مختلف است که به ندرت می‌توان نشانی از آن در داخل (مناطق اشغالی 1948) یافت، با این حال برخی از این باکتری‌ها در کودکانی که برای معالجه به بیمارستان‌های داخل (مناطق 1948) آورده شده بودند هم دیده شده بود و امروز بر روی زخم‌های نظامیان اسرائیلی هم ظاهر شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است، جمعیت بیماری‌های واگیر اسرائیل به شدت از حجم گسترده باکتری‌های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک‌ها و التهاب‌های به وجود آمده در نظامیان زخمی در نوار غزه ابراز نگرانی می‌کند.

باکتری مرموزی که به جان نظامیان صهیونیست افتاده!

وای نت به نقل از پرفسور گالیا راهف رئیس سندیکای پزشکان بیماری‌های واگیردار اسرائیل نوشت: داده‌های از بیمارستان‌های اسرائیل به دستمان رسیده است که نشان می‌دهد نظامیان زخمی‌ شده در غزه انواع مختلفی از باکتری‌های مقاوم را با خود دارند و به آلودگی‌های قارچی مقاومت در برابر آنتی بیوتیک هم مبتلا شده‌اند و این مسئله به ویژه در میان نظامیانی که از ناحیه دست و پا مورد اصابت قرار گرفته‌اند بیشتر است.

به گفته این پزشک متخصص، چنین باکتری‌‌هایی معمولا افراد را در زمانی که در داخل بیمارستان بستری بودند با خود درگیر می‌کرد و سابقه نداشته است که پیش از ورود به بیمارستان آنها مبتلا به آن شوند.

این پزشک ا فزود: این پدیده مشابه آن چیزی است که نظامیان آمریکای در جریان جنگ خلیج فارس دچار آن شدند و با انواع مختلفی از آلودگی‌های قارچی مقاوم و سرسخت به خانه بازگشتند، ما در جنگ‌های قبلی چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودیم.