دست برتر حماس در جنگ چریکی

 « نیر دفوری » یک تحلیلگر نظامی صهیونیستی در تحلیلی که در وب سایت شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با عنوان « آیا ارتش رژیم اسرائیل به اهدافی که تاکنون تعیین کرده، دست یافته است؟» منتشر شد، افزود که تعداد بالای تلفات ارتش رژیم اسرائیل در طی ۲۴ ساعت گذشته بر وجود نبردهای شدید تاکید دارد.

وی افزود: ارتش رژیم اسرائیل آخر هفته سختی را پشت سرگذاشت که طی آن ۱۴ نظامی این رژیم در درگیری های نوار غزه کشته شدند که نشاندهنده شدت جنگ و نبردهای سخت در حال وقوع است.

این تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی ادامه داد که قدرت رزمندگان حماس در تعقیب ارتش رژیم اسرائیل و خارج شدن آنها از منافذ تونل‌ها حتی در مناطقی که تحت اشغال ارتش این رژیم است و شلیک موشک‌های ضد تانک یا «آرپی‌جی» بسوی ادوات نظامی و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان حماس باعث وارد شدن خسارات به نیروهای ارتش رژیم اسرائیل شده است.

دفوری افزود که حقیقت این است که حماس از قدرت برتر خود در جنگ های چریکی در منطقه ای که به خوبی آن را می شناسد نهایت استفاده را می برد.

وی با اشاره به اینکه نبردهای شدیدی بین رزمندگان مقاومت فلسطینی و نیروهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جریان است ، افزود: این نبردها در مرکز و جنوب نوار غزه متمرکز است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت تا ظهر دیروز (یکشنبه) تعداد ۱۴ افسر و نظامی خود خبر داد که بیشتر آنها در درگیری های جنوب نوار غزه کشته شده اند.

امروز دوشنبه، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت دو نظامی دیگر خود در نوار غزه به طور رسمی اعتراف کرد و شمار کشته های اعلام شده رژیم صهیونیستی در عملیات «طوفان الاقصی» به ۴۸۹ نفر و شمار کشته های اعلام شده تجاوز زمینی به غزه نیز به ۱۵۶ نفر افزایش یافت و این در حالی است که منابع صهیونیستی شمار نظامیان به هلاکت رسیده رژیم صهیونیستی در نوار غزه را بیش از ۳ هزار نظامی می دانند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.