بیماری‌ پوستی عجیب به جان نظامیان صهیونیست افتاد

روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد که ده‌ها نظامی صهیونیست در نوار غزه به بیماری پوستی (سالک) مبتلا شدند.

سالک یا لیشمانیوز پوستی، شایع‌ترین نوع بیماری پوستی لیشمانیاز است که بر اثر گزش جنس ماده نوعی پشه خاکی به انسان منتقل می‌شود. این بیماری واگیر دار است و عامل این بیماری انگلی به نام لیشمانیا است.

اوایل ماه دسامبر جاری نیز پزشکان رژیم صهیونیستی از ابتلای نظامیان صهیونیست بیماری "شیگلا" خبر داده بودند که از بیماری های جدی معده به شمار می رود و نظامیان صهیونیست در اثر وضعیت نامناسب بهداشتی و غذایی در میدان جنگ به آن مبتلا شدند.

اخیرا نیز روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت از دچار شدن نظامیان صهیونیست به بیماریهای روحی و روانی و تمایل به خودکشی در بین آنها در اثر جنگ علیه غزه خبر داده بود.

این روزنامه اعلام کرد که بخش توانبخشی ارتش رژیم صهیونیست برای کمک به نظامیانی که تمایل به خودکشی دارند و از اضطراب جنگ در غزه رنج می برند، تیمی از پرستاران و روانپزشکان را برای کمک به آن ها تشکیل داده است.

چندی شبکه صهیونیستی "کان" در گزارشی در این رابطه اعتراف کرد که بیش از دو هزار نظامی در جنگ زمینی علیه نوار غزه به دلیل مشکلات روحی و روانی مجبور به مراجعه به روانپزشک شده‌اند.

بیماری‌ پوستی عجیب به جان نظامیان صهیونیست افتاد

به گفته این شبکه، این افراد به دلیل دشواری های جنگ در نوار غزه به عنوان آسیب دیده و زخمی دسته بندی شده و افسران سلامت روانی آنها را مورد مداوا قرار می‌دهند.

خودکشی نظامیان صهیونیست که دچار اختلالات روانی هستند، به یک پدیده شایع تبدیل شده و بارها رسانه های صهیونیستی از خودسوزی، به دار آویختن و شلیک گلوله به خود توسط نیروهای نظامی خبر داده اند.