سکوت سخنگوی اسرائیل درباره انفجارها و حادثه تروریستی کرمان

«دانیال هانگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیست ی در واکنش به انفجارهای امروز در کرمان گفت: «در مورد انفجارهای امروز در ایران اظهار نظر نمی‌کنیم».

عصر امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در مراسمی که برای سالروز شهادت سردار سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در کرمان تدارک دیده شده بود، صدای ۲ انفجار به گوش رسید که لحظاتی بعد منابع خبری به نقل از منابع آگاه این دو انفجار را تروریستی اعلام کردند.

سکوت سخنگوی اسرائیل درباره انفجارها و حادثه تروریستی کرمان

تاکنون دست‌کم 95 شهروند ایرانی در پی این دو انفجار تروریستی به شهادت رسیده‌اند و حداقل ۱۷۰ ایرانی مجروح شده‌اند.

وی در ادامه سخنانش در کنفرانس خبری خود گفت: «در حال حاضر بر جنگ علیه حماس متمرکز هستیم و به تلاش و فشار نظامی خود برای بازگرداندن گروگان‌ها از غزه ادامه می‌دهیم».

سانه‌های عبری گزارش دادند که «تل‌آویو خود را برای پاسخ قاطع حزب‌الله که ممکن است با موشک‌های دوربرد باشد، آماده می‌کند؛ ارتش اسرائیل سامانه گنبد آهنین را در امتداد مرز با لبنان و منطقه الجلیل تقویت کرده است».

شب گذشته در اثر حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، یک دفتر متعلق به جنبش حماس را در منطقه المشرفیه هدف قرار داد که در پی آن سه نفر از جمله صالح العاروری شهید و ۱۱ نفر دیگر هم زخمی شدند.

جنبش حزب الله لبنان در واکنش به ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، تأکید کرد که این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و حاوی پیام‌های سیاسی-امنیتی است؛ این تروز تحول خطرناکی در مسیر جنگ محور مقاومت با دشمن خواهد بود.