واکنش کارزار انتخاباتی بایدن به هشدارهای اوباما در مورد ترامپ

کارزار انتخاباتی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از راهبرد خود در واکنش به گزارش های جدیدی مبنی بر انتقاد «باراک اوباما » رئیس جمهور سابق آمریکا از ساختار کارزار انتخاباتی بایدن و نگرانی‌هایش در مورد قدرت «دونالد ترامپ » رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان یکی از نامزدهای اصلی انتخابات 2024 این کشور دفاع کرده است.

 

به گزارش «هیل»، «کوئینتین فولکس» از مسوولان ارشد کارزار انتخاباتی جو بایدن، روز یکشنبه از رویکرد کارزار انتخاباتی رئیس جمهور مستقر آمریکا حمایت کرد و تاکید نمود که اوباما و بایدن در موضع گیری‌های خود با محوریت این مساله که ترامپ باید در جریان انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا شکست بخورد، متحد هستند.

وی گفته است: ما قصد داریم آنچه را که نیاز است انجام دهیم تا ماهیت و مزیت رقابتی خود را حفظ کنیم و در عین حال مطمئن شویم که زیرساخت های مورد نیاز جهت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا را نیز ایجاد و تقویت کرده‌ایم. جو بایدن و باراک اوباما به طور مرتب با هم صحبت می‌کنند. در این میان، هر دو نفر در مورد ضرورت شکست دادن ترامپ و تهدیدی که وی برای آزادی و دموکراسی در آمریکا دارد، هم نظر هستند.

پیش‌تر روزنامه واشنگتن پست در گزارشی از ابراز نگرانی‌های جدی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به بایدن در جریان یک مهمانی در کاخ سفید در ماه دسامبر پرده برداشت. بر اساس گزارش‌ها، اوباما به بایدن گفته است که داشتن تصمیم گیرندگان سطح بالایِ بیشتر در مقرهای انتخاباتی در ویلمینگتون، بسیار مهم است. اگر هم هم چنین نشود، بایدن حداقل باید آن‌هایی که اکنون آنجا هستند را توانمند‌تر کند.

واکنش کارزار انتخاباتی بایدن به هشدارهای اوباما در مورد ترامپ

برخی ناظران و تحلیلگران بر این باورند که ابراز نگرانی‌های اوباما به بایدن که واشنگتن پست نیز به آن‌ها اشاره داشته، تا حد زیادی بازتابی کلی از نگرانی های حزب دموکرات مبنی بر این موضوع است که ستاد انتخاباتی بایدن شاید «قادر به پاسخگویی مناسب به تغییرات سریع در رقابت نباشد».