سید حسن نصرالله باهوش و خطرناک است

  رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در شمال سرزمین‌های اشغالی و خطوط نبرد چیزی به نام زندگی وجود ندارد و زندگی برای صهیونیست‌ها مختل شده است.

بر اساس این گزارش، در الجلیل نیز اوضاع اقتصادی نابسامان و مبهم است.

رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که اوضاع در شمال سرزمین‌های اشغالی بسیار دشوار است و «سید حسن‌ نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان شخصی بسیار باهوش و خطرناک است.

سید حسن نصرالله اخیرا در جریان سخنرانی خود گفت که مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان، بارها از سوی رزمندگان مقاومت هدف قرار گرفته و نظامیان این رژیم از ترس حملات حزب الله گریخته‌اند.

وی افزود: مقاومت اسلامی لبنان در مدت سه ماه، بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده و ۴۸ موقعیت مرزی را بیش از یک بار هدف قرار داده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌ایم، تاکید کرد: حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

سید حسن نصرالله افزود: مقاومت اسلامی تجهیزات فنی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی را در طول مرز هدف قرار داده و به طور کامل منهدم کرده است.

سید حسن نصرالله باهوش و خطرناک است

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز نوشت که در پی حملات حزب‌الله لبنان با موشک‌های ضدزرهی از هشتم اکتبر تاکنون، ۱۲۰ ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «المطله» خسارت دیده است.

در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» نیز ۸۰ ساختمان از مجموع ۱۵۵ ساختمان آسیب دیده است.

منابع خبری روز گذشته از موج جدید حملات موشکی گسترده مقاومت اسلامی لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که چندین موشک از خاک لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد و آژیر خطر در ده‌ها شهرک در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر با اشاره به هزینه های رژیم اسراییل در جبهه شمالی تاکید کردند که خسارت‌های کلی این رژیم در نبرد طوفان الاقصی به ۶۰ میلیارد دلار رسیده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت که هر روز جنگ ۲۷۲ میلیون دلار برای ارتش رژیم صهیونیستی هزینه دارد، زیرا هر نظامی ذخیره روزانه ۸۲ دلار می‌گیرد و تنها مجموع این پرداختی‌ها به ۲ میلیارد و پانصد میلیون دلار می‌رسد.

این در حالی است که شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک نوار غزه نیز آسیب‌های گسترده دیده و از نظر زیرساختی ویران شده‌اند و خسارت‌های وارد شده به آن‌ها به پنج میلیارد و پانصد میلیون دلار می‌رسد.

در جبهه شمال فلسطین اشغالی نیز رژیم صهیونیستی آسیب فراوانی دیده و حملات حزب‌الله لبنان خسارت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری به این رژیم وارد کرده است.