یمن دروغ‌پردازی‌های آمریکا را افشا کرد

 «حمید عاصم» در این باره اعلام کرد: تجاوزهای جدید آمریکا و انگلیس همان مناطقی را هدف قرار داد که از زمان تجاوز سال ۲۰۱۵ بارها بمباران شده بوند.

وی گفت: حملات جدید حاکی از شکست اطلاعاتی فاحش متجاوزان آمریکایی-انگلیسی است.

عاصم تاکید کرد: ما ثابت کرده‌ایم که نمی‌توانیم در هیچ منطقه‌ای محاصره شویم و محدودیت‌ها در دریای سرخ با گسترش عملیات ما در خلیج عدن همراه شد.

وی ادامه داد: صنعا پیشنهادهایی در رابطه با رفع محاصره یمن و پرداخت حقوق‌ها و غرامت در ازای کنار گذاشتن موضع خود در حمایت از غزه دریافت کرد، اما آنها را نپذیرفت و تاکید کرد که ما به حمایت از محور مقاومت ادامه خواهیم داد و نه ارعاب و نه تطمیع در این زمینه کارساز نخواهد بود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، هلند و بحرین بامداد امروز در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که هشت پایگاه نظامی جنبش انصارالله یمن را هدف حمله قرار دادند.

در این بیانیه ادعا شده که این حملات علیه مواضع موشکی و کنترل هوایی ارتش یمن انجام شده است.

آمریکا و متحدانش همچنین بدون ارائه سندی مدعی شدند، انبارهای زیرزمینی در این حملات هدف قرار گرفته شده است.

یمن دروغ‌پردازی‌های آمریکا را افشا کرد

المسیره بامداد امروز (سه‌شنبه) گزارش داده بود که شهر صنعا پایتخت یمن هدف تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، پایگاه «الحفا» در شهرستان «السبعین» چهار نوبت و پایگاه «الدیلمی» در شهرستان «بنی الحارث» واقع در استان صنعا نیز در چهار نوبت هدف حمله آمریکا و انگلیس قرار گرفتند.

این گزارش می‌افزاید، منطقه «البرح» در شهرستان «مقبنه» و منطقه «الجنید» در شهرستان «التعزیه» واقع در استان «تعز» و شهرستان «رداع» در استان «البیضاء» نیز هدف حمله تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.