پاسخ عجیب ترامپ به طعنه نیکی هیلی

 دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به سخنان نیکی هیلی ، نامزد انتخابات آمریکا گفت که احساس می‌کند از ۲۰ سال پیش تمرکزش بیشتر شده است.

براساس گزارش النشره، ترامپ در پاسخ به تنها رقیب خود برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در نوادا، در پاسخ به طعنه هیلی که خواستار بررسی سن ترامپ ۷۷ ساله حزب و جو بایدن، ۸۱ ساله بود، گفت: احساس می‌کنم از ۲۰ سال پیش متمرکزتر شده ام.

در روز‌های اخیر، هیلی، نامزدی که تاکنون بر ماندن در رقابت‌های جمهوری‌خواهان اصرار داشته، عملکرد ترامپ را «گیج‌کننده» توصیف کرده و نسبت به توانایی او در انجام وظایف ریاست‌جمهوری در این سن ابراز تردید کرده است.

نیکی هیلی حالا با کناره‌گیری ران دیسانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و ویوک راماسوامی از رقابت مقدماتی جمهوریخواهان، به عنوان رقیب اصلی ترامپ در این رقابت مطرح است.

پاسخ عجیب ترامپ به طعنه هیلی

این در حالی است که شبکه سی ان ان گزارش داد کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه در حال بررسی طرحی است که ممکن است به معرفی زودهنگام دونالد ترامپ به عنوان نامزد این حزب برای انتخابات ۲۰۲۴ منجر شود. هیلی که فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در زمان دولت دونالد ترامپ بوده در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز تعادل روانی این رئیس سابق خود را زیر سوال برد.