اعتراف صریح وزیر جنگ اسرائیل درباره جنگ با غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره، افزود: عملیات نظامی ما در غزه با دقت و قاطعیت انجام می‌شود و در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه دستاوردهای نظامی باید با اقدامات سیاسی همسو شود، ادعا کرد: باید یک نهاد غیرنظامی جایگزین برای حماس در غزه وجود داشته باشد.

گالانت همچنین درباره وضعیت شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی نیز، گفت: ما در زمین و هوا آماده می‌شویم تا بتوانیم شهروندان خود را به خانه‌های خود در شمال بازگردانیم.

وی دوباره با تکرار تهدیدهای توخالی علیه لبنان، مدعی شد: اگر جنگ در شمال آغاز شود، هزینه‌های سختی برای (رژیم) اسرائیل خواهد داشت اما برای لبنان سخت‌تر خواهد بود.

اعتراف صریح وزیر جنگ اسرائیل درباره جنگ با غزه

در پی حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از این منطقه فرار کرده‌اند. آنها کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و شخص وی را مقصر این شکست می‌دانند و می‌گویند که کابینه به وضعیت آنها بی‌توجه است به همین دلیل حاضر به بازگشت به منازل خود در نزدیکی مرزهای لبنان نیستند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌ است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

در همین پیوند، رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان عصر یکشنبه اعلام کرد که حزب‌الله طی ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.