۸ عملیات حزب‌الله علیه اسراییل در یک روز

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که روز سه‌شنبه، ۸ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

 

حزب الله تاکید کرد: تعداد عملیات ما از هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و یک روز بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون به یکهزار و ۲۸ مورد رسید.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

این آمار در حالی منشتر می‌شود که دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته اعلام کرد: آنچه ما در جبهه لبنان، در زمینه حمایت از مقاومت در غزه انجام می‌دهیم، یک مسوولیت میهنی است.

سید حسن نصرالله گفت: مواضع ما در جبهه لبنان با اصول انسانی، ارزش‌های اخلاقی و مسوولیت‌های شرعی و دینی ما تناسب دارد.

۸ عملیات حزب‌الله علیه اسراییل در یک روز

وی تأکید کرد: برخی گمان می‌کنند که مبارزه مقاومت در جبهه لبنان، هیچ فایده‌ای ندارد که این امر، مصیبت بار است.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه همه تحولات منطقه را زیر نظر دارد، تصریح کرد: ما در جنوب لبنان، اوضاع غزه را رصد می‌کنیم و زمانی که تجاوز به آن متوقف شود، شلیک موشک از جنوب لبنان نیز متوقف خواهد شد.