السنوار از تونلی امن جنگ را مدیریت می‌کند

 عطوان در روزنامه «رای الیوم» با اشاره به شادی بی حد و اندازه مقامات رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن دو اسیر خود نوشت که شادمانی سردمداران این رژیم به خاطر این دو نفر که با به کارگیری صدها هواپیما و نظامی و کشتن بیش از یکصد فلسطینی در حملات هوایی سنگین به جنوب «رفح» برای آزادی آنها انجام شد، گواهی دیگری بر شکست اسراییل است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی کوچک است تا افکار عمومی خود را گول بزند. نتانیاهو از این عملیات به عنوان موفق ترین در تاریخ این رژیم نام برد و وزیر جنگش «یوآو گالانت» نیز از آن به عنوان نقطه عطفی در روند جنگ نام برد. این ننگ آور است که نتانیاهو و ژنرالهای ارشدش به شکل مستقیم و دقیقه به دقیقه این عملیات را دنبال کنند.

این تحلیلگر اضافه کرد: اگر این رژیم قوی است و ادعای پیروزی دارد، آیا نشست ویژه برای پیگیری روند آزادی دو اسیر سالخورده و دارای بیماری های مختلف از جمله سرطان برگزار می‌کرد؟ حماس خواسته که از دست این دو اسیر بیمار رها شود و برای همین آنها را در دو منزل در جنوب رفح قرار داده و گویا از سرانسانیت گفته بیایید آنها را ببرید، این در حالی است که تل آویو ۵۰ حمله پهپادی و با جنگنده های پیشرفته مانند اف ۱۵ و اف ۱۶ در این منطقه انجام داد.

وی ادامه داد: اگر حماس و گروه‌های مقاومت دیگر و در راس آنها جهاد اسلامی آنگونه که نتانیاهو با غرور، هنگام برگزاری نشست خبری ادعا می‌کند، ضعیف بودند، آیا می‌توانستند بیش از ۱۳۰ روز مقاومت کنند؟ نتانیاهو دروغگو است مشابه معلمش «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که تا این لحظه یک کلمه هم از توقف جنگ سخن به میان نیاورده است. همه تهدیدات نتانیاهو برای حمله به رفح و ایجاد گذرگاه امن برای ساکنان به منظور فرار از شهر نیز فیلم هالیوودی است. همه دنیا به جز آمریکا علیه او و کابینه و کشتارهایش و رژیم آپارتایدی جنایتکار کودک کش و ناتوانش هستند.

السنوار از تونلی امن جنگ را مدیریت می‌کند

عطوان نوشت: جنگ دیر یا زود، روزی به پایان خواهد رسید، اما سابقه عملیات طوفان الاقصی به عنوان آغازی بر پایان پروژه صهیونیزم پابرجا خواهد ماند. خطاب به نتانیاهو می‌گوییم که «یحیی السنوار» مبارز نستوه همچنان زنده است و به همراه ژنرال‌هایش از تونلی امن جنگ را فرماندهی می‌کند و هرگز به او دست نیافته و نخواهند یافت و اگر هم خدای ناکرده هم به او برسند، تا آخرین گلوله تفنگش قبل از شهادت مقاومت خواهد کرد. مقاومت همچنان قوی و استوار است و نه تنها ملت فلسطین بلکه همه امت عربی و اسلامی و افراد شریف دنیا حامی آنها هستند و «اِشغال» را کفن خواهند کند و تابوت آن را به سمت کسانی می‌فرستند که این رژیم را در سرزمین پاک فلسطین برپا کردند.