سفر از پیش اعلام نشده مقام اف‌بی‌آی به تل‌آویو

 دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) گزارش داد که کریستوفر رای، مدیر آن، در بحبوحه جنگ علیه نوار غزه ، برای دیدار با مقامات سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی به اراضی اشغالی سفری اعلام نشده داشته است.

به گزارش القدس العربی، بر اساس بیانیه‌ منتشر شده رای همچنین با عوامل آژانس خود مستقر در تل آویو ملاقات کرد و در آنجا بر اهمیت فعالیت آن‌ها در ارتباط با جنبش حماس فلسطین و حزب الله لبنان تاکید کرد.

این مقام آمریکایی بر حمایت اف‌بی‌آی از رژیم صهیونیستی تاکید و اعلام کرد همکاری اف‌بی‌آی با همتایان صهیونیست خود طولانی‌مدت، نزدیک و قوی است. او ابراز اطمینان کرد که نزدیکی بین آژانس‌های جاسوسی دو طرف به توانایی آن‌ها برای حرکت بسیار سریع در واکنش به این حملات کمک کرده است. 

سفر از پیش اعلام نشده مقام اف‌بی‌آی به تل‌آویو

 او تاکید کرد که اف‌بی‌آی به درخواست‌های رژیم صهیونیستی برای حمایت پاسخ داده و ادامه خواهد داد. 

پیش از این نیز «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهونیستی بر حمایت آمریکا از این رژیم تاکید کرده و گفته بود که کمک‌های بیشتری برای رژیم صهیونیستی در راه است.

برخلاف ادعاهای ظاهری آمریکا که می‌گوید به دنبال آتش‌بس در غزه و رساندن کمک‌های بشردوستانه به مردم آن است، در پس پرده این مهمات و تسلیحات آمریکاست که توسط رژیم صهیونیستی بر سر مردم غزه ریخته می‌شود.