هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها در پی تهدیدهای «سید حسن نصرالله»

 سخنرانی « سیدحسن نصرالله » دبیرکل حزب‌الله لبنان و ترس از جنگ فراگیر در شمال سرزمین‌های اشغالی و همچنین تهدیدهای موشکی که برد آنها به بندر ایلات می‌رسد، باعث شد که صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها هجوم بیاورند.

پیش از این مدیر شرکت برق «نوگا» در سرزمین های اشغالی نگرانی خود را از حملات حزب الله به تاسیسات و نیروگاه های برق رژیم صهیونیستی ابراز داشت و گفت که در صورت ادامه جنگ علیه نوار غزه، کمبود برق و گاز در انتظار شهرک نشینان صهیونیست خواهد بود.

«شائول گُلدشتاین» در گفت وگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان صهیونیست توصیه کرد که علاوه بر ذخیره سازی بنزین و پر کردن باک خودروها، باتری های بزرگ برقی نیز خریداری کنند.

وی سناریوی بدی را برای شهرک نشینان صهیونیست در صورت حمله حزب الله به نیروگاه های رژیم اسرائیل پیش بینی کرد.

مدیر شرکت برق نوگا در سرزمین های اشغالی با بیان اینکه «ما حرف های حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را شنیدیم و گفته هایش را باور می کنیم» افزود: وقتی او می گوید که به تاسیسات حیاتی سیستم برق اسرائیل ضربه خواهد زد، به خوبی می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند.

وی در عین حال گفت: ما سعی می کنیم تا حد امکان برای همه سناریوها آماده باشیم.

هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها در پی تهدیدهای «سید حسن نصرالله»

وقتی از گلدشتاین سوال شد که اگر حزب الله موفق به حمله به یک یا دو نیروگاه برق شود، چه اتفاقی خواهد افتاد، او گفت که همان سناریویی که ساعت ها پیش اتفاق افتاد، تکرار خواهد شد (برق حدود ۱۲۰ هزار صهیونیست قطع شد).

وی افزود که در بهترین حالت ممکن، شرکت برق رژیم صهیونیستی قادر است پس از گذشت ۲۴ ساعت و حتی تا ۷۲ ساعت عیوب را برطرف کند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان فرار کرده اند.