فراخوان گروه‌های فلسطینی برای «طوفان رمضان» علیه صهیونیست‌ها

 درحالی که شب گذشته «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست برای حمایت از مردم فلسطین در ماه رمضان به میدان بیایند و این ماه را تبدیل به ماه وحشت صهیونیست‌ها کنند، گروه‌های فلسطینی امروز در بیانیه‌ای برای کمپین «طوفان رمضان» فراخوان دادند.

در بیانیه گروه‌های فلسطینی به این منظور آمده است که ما از وجدان‌های زنده و بیدار در همه جهان می خواهیم تا بزرگترین جنبش رسمی و مردمی جهانی در حمایت از فلسطین را به راه بیاندازند.

گروه‌های فلسطینی تاکید کردند: اجازه دهید این طوفان جهانی شامل فعال‌سازی انواع تحریم‌ها و قطع همه امکانات به روی اشغالگران و برگزاری اعتصابات و ... باشد.

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای «طوفان رمضان» علیه صهیونیست‌ها

این گروه‌ها در ادامه تصریح کردند که ما می‌خواهیم همه اشکال مقاومت در برابر اشغالگران در همه جبهه‌ها فعال گردد و ماه مبارک رمضان به عنوان ماه طوفان جهانی در حمایت از فلسطین تلقی شود.

مشروح این بیانیه به شکل زیر است:

-ما حمایت همه‌جانبه خود را از کمپین جهانی طوفان رمضان اعلام می‌داریم و از همه وجدان‌های بیدار و زنده در سراسر جهان می‌خواهیم که بزرگترین اقدام رسمی و مردمی جهانی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی را در ماه مبارک رمضان تحت عنوان «طوفان رمضان» برای پیروزی آرمان عادلانه فلسطین و تحت فشار قرار دادن دشمن برای توقف جنگ نسل‌کشی آن علیه مردم ما و شکست توطئه‌های اشغالگران انجام دهند.

-ما می‌خواهیم که این پویش و طوفان جهانی شامل فعال‌سازی همه اشکال تحریم و قطع هرگونه کمک رسانی به اشغالگران، اعلام اعتصابات در میادین و عرصه‌های عمومی و برگزاری راهپیمایی‌ها در همه پایتخت‌ها و شهرها باشد.

-ما بر حق ملت خود در آزادی و تعیین سرنوشت و بازگشت به سرزمین خودشان و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس تاکید می‌کنیم.

-ما بر حمایت مطلق خود از مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست تا اخراج آنها از سرزمین‌مان تاکید داریم و بر ضرورت فعال‌سازی مقاومت در همه اشکال آن و در همه عرصه‌‌ها و جبهه‌ها علیه اشغالگران تاکید می کنیم و می‌خواهیم که ماه مبارک رمضان ماه طوفان جهانی برای پیروزی فلسطین و آرمان عادلانه ما باشد.

هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، صهیونیست‌ها قصد دارند توطئه‌های خود علیه مردم فلسطین به ویژه در قدس و مسجدالاقصی را تشدید کنند. البته این روند همه ساله در ماه رمضان وجود داشته اما امسال در سایه جنگ بزرگی که در غزه وجود دارد، هشدارهای زیادی درباره طرح‌های خطرناک اشغالگران تحت حمایت آمریکا و غرب علیه مردم فلسطین مطرح شده است.

در همین زمینه شب گذشته «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی طی سخنانی از مردم کشورهای عربی و اسلامی خواست تا برای مقابله با توطئه صهیونیست‌ها که کل امت عربی-اسلامی را هدف قرار داده است به پا خیزند و روز اول ماه مبارک رمضان را روز جهانی حمایت از غزه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه همه مسلمانان و اعراب با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باید در جهاد برای حمایت از مردم فلسطین شرکت کنند خطاب به اعراب و مسلمانان گفت: همانطور که با به جا آوردن فریضه نماز و روزه به درگاه خدا روی می‌آورید باید با سلاح و فریضه جهاد برای دفاع از فلسطین به پا خیزید. ماه رمضان ماه روزه و عبادت بوده و ما از امت اسلامی می‌خواهیم که سکوت خود را بشکنند و به خدا نزدیک شوند و ماه رمضان را ماه رعب و وحشت و نگرانی رژیم صهیونیستی قرار دهند.