غارتگری نظامیان صهیونیست در غزه

رسانه‌های عبری گزارش دادند سربازان رژیم صهیونیستی طی یورش زمینی به غزه در ماه‌های گذشته دست به غارتگری زده و این پدیده در میان آن‌ها گسترش یافته است.

ناحوم برنیاع، تحلیلگر روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک پزشک در گردان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای ارتش اسرائیل موبایل‌، جاروبرقی، موتورسیکلت، دوچرخه و لوازم دیگر را سرقت می‌کنند.

وی افزود: سربازان اسرائیلی ویدیوهایی را در این باره منتشر می‌کنند. یکی از این ویدیوها درباره سربازی بود که لباس فوتبال را از یکی از منازل سرقت کرده بود و با افتخار آن را نشان می‌داد. همچنین سربازانی در بخش ذخیره ارتش اسرائیل به دزدیدن مواد غذایی از منازل غزه افتخار می‌کردند.

غارتگری نظامیان صهیونیست در غزه

رسانه‌های عبری گزارش دادند: پدیده سرقت در غزه برای رفع نیازهای مادی یا حرص و طمع نیست بلکه به خاطر انتقام است. هدف آن‌ها از این کار این است که بگویند پیروز هستند. این غارتگری همچنین نشانه انتقام اقتصادی است. این کار در واقع ادامه جنگ انتقام است.

مجله فارن افرز آمریکا اخیرا در گزارشی نوشت: برخلاف ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که اکتبر مدعی شده بود ارتش اسرائیل «بااخلاق‌ترین» ارتش در جهان است، ارتش اسرائیل به هیچ وجه بااخلاق نیست.