اذعان صهیونیست‌ها به هزینه گزاف درگیری با حزب‌الله

رسانه‌های صهیونیستی روز دوشنبه هزینه‌های عمومی و امنیتی که این رژیم در نتیجه رویارویی با حزب الله می‌پردازد را گزاف توصیف کردند.

 

براساس گزارش المیادین، امیر بوحبوط، تحلیلگر امور نظامی، به وب‌سایت صهیونیستی واللا گفت: این هزینه‌ها در مورد سربازان اسرائیلی که کشته یا مجروح شده‌اند و همچنین در برهم زدن ساختار زندگی، آسیب‌های اقتصادی و تخریب زیرساخت‌های امنیتی مشهود است.

او ادامه داد: از جمله زیرساخت‌های نظامی که تاکنون آسیب دیده‌اند، پایگاه ارتش اسرائیل در مرون، مقر فرماندهی شمال، لشکر گالیله و سایر سایت‌های خط تماس است.

بوحبوط افزود که این قیمت همچنین شامل بار سنگینی بر دوش ارتش صهیونیستی است، زیرا باید نیرو‌های منظم و ذخیره را در دریا، هوا و زمین مستقر کند تا برای غافلگیری‌ها و سناریو‌های احتمالی، از جمله رزمایش‌های شدید در یک زمان، آماده شود.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی ساعات پایانی آرامش در جبهه شمالی را سخت توصیف کرده بودند، زیرا حزب الله روز یکشنبه بیش از ۷۰ موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

ذعان صهیونیست‌ها به هزینه گزاف درگیری با حزب‌الله

مقاومت اسلامی دیروز یکشنبه اعلام کرد که ۱۲ عملیات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی اشغالگر رژیم صهیونیستی و تجمع سربازان این رژیم در مرز با فلسطین اشغالی انجام خواهد داد. دیروز رسانه‌های صهیونیستی از مشکل خطرناک در مرز لبنان و فلسطین اشغالی صحبت و اعلام کردند که افسران ارتش صهیونیستی از دو هفته پیش و تا امروز نسبت به شکست‌های نظامی سربازان در مواجهه با مقاومت اسلامی در لبنان هشدار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی در این زمینه اعلام کردند: بزرگترین دستاورد حزب الله در شمال اخراج حدود ۱۰۰ هزار صهیونیستی از خانه های‌شان است و این تمام ماجرا نیست زیرا حزب الله پس از برقراری معادله آتش باز، تا زمانی که درگیری‌ها در غزه ادامه دارد، شهرک نشینان شمال را به عنوان «گروگان» نگه می‌دارد.