کابینه نتانیاهو یک خطر جدی علیه اسرائیل

آویگدور لیبرمن ، عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) چهارشنبه گفت: کابینه کنونی بنیامین نتانیاهو خطر جدی و فوری علیه ادامه موجودیت اسرائیل است. هر روزی که این دولت در آن به فعالیت خود ادامه می‌دهد، یک گام ما را به نابودی این منزل نزدیک می‌کند.

لیبرمن در واکنش به تصمیم گدعون ساعر، رهبر حزب «امید جدید» برای پایان شراکت با حزب «اردوگاه رسمی» و رئیس آن «بنی گانتس» گفت: وی یک فرد بسیار با مهارت است و بسیار سنجیده عمل می‌کند. من اطمینان دارم که او گام‌های خود را با دقت بررسی کرده است. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

کابینه نتانیاهو یک خطر جدی علیه اسرائیل

در حالی که طی ماه‌های اخیر، تجاوز به نوار غزه چندین لایه اختلاف بین طرف‌های صهیونیستی و همچنین اختلافات عمیق در «جامعه اشغالگران» را ایجاد کرده رسانه‌های عبری زبان در جدیدترین مورد اختلافات اشاره کردند گدعون ساعر، رهبر حزب «امید نو»، به همکاری با بنی گانتس و گادی آیزنکوت پایان داده است.

لیبرمن همچنین گفت: رون درمر، وزیر امور استراتژیک به نیابت از بنیامین نتانیاهو به مقامات عربستانی گفت اسرائیل با تشکیل کشور فلسطین موافقت خواهد کرد. درمر نیز متعهد شد که اسرائیل به موضوع احداث رآکتورهای هسته‌ای عربستان لطمه‌ای وارد نکند.