یک سوم کودکان فلسطینی دچار سوء تغذیه هستند

این سازمان با ابراز نگرانی از اوضاع فاجعه بار انسانی در نوار غزه تاکید کرد که که سوء تغذیه به طرزی بی سابقه و به سرعت در کودکان غزه شیوع پیدا کرده و قحطی در منطقه سایه افکنده است.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز بتازگی در بیانیه‌ ای تاکید کرد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار آواره در نوار غزه وجود دارند که با خطر قحطی و ادامه اقدامات متجاوزانه و محدودیت منابع مورد نیاز برای ادامه حیات مواجه هستند و هزاران کودک به دلیل فقدان انواع شیر خشک در شمال نوار غزه در معرض خطرات جدی قرار دارند.

«فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز پیشتر با بیان اینکه تعداد کودکانی که در جریان جنگ در غزه کشته شدند وحشتناک است، گفت: حتی در طول همه جنگ‌هایی که در طی چهار سال گذشته در دنیا رخ داده است این تعداد کودک کشته نشده‌اند.

یک سوم کودکان فلسطینی دچار سوء تغذیه هستند

به گزارش ایرنا، تجاوز و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی در یکصد و شصت و دومین روز جنگ ادامه دارد که وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه ساکنان غزه، تعداد شهدای این منطقه به بیش از ۳۱ هزار نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود کمک های ضروری و بشردوستانه، از حربه ای دیگر برای اهداف شوم خود و ادامه نسل کشی علیه ملت فلسطین استفاده می کند.