صهیونیست‌ها امیدی به بازگشت به شهرک‌ها ندارند

پایگاه خبری واللانیوز اعلام کرد، 30 درصد از شهرک نشینان ساکن شهرک‌های پیرامونی نوار غزه ، نسبت به امکان بازگشت خود به همان مناطق اطمینان ندارند.

این رسانه در گزارش خود که شامگاه یکشنبه منتشر شد اعلام کرد، تعداد زیادی از مهاجران ساکن شهرک‌های اطراف نوار غزه که بعد از 7 اکتبر از این مناطق منتقل شده‌اند، اعلام کرده‌اند اطمینان ندارند بتوانند مجدد به همانجا بازگردند و در سایه ادامه شلیک موشک توسط گروه‌های مقاومت علیه این مناطق این شک آنها به یقین نزدیک می‌شود.

واللا نیوز با استناد به یک نظر سنجی که جنبش مدنی بازسازی شهرک‌های پیرامونی غزه آن را انجام داده نوشت: 60 درصد از شهرک نشینان منتقل شده از شهرک‌های پیرامونی نوار غزه اعلام کرده‌اند بعد از 7 اکتبر شرایط نابسامانی پید کرده‌اند و روند زندگی آنها به شکل قابل توجهی تغییر پیدا کرده است.

صهیونیست‌ها امیدی به بازگشت به شهرک‌ها ندارند

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این نیز رسانه‌های عبری زبان از اعتراض و شکایت شهرک نشینان ساکن شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در رابطه با کم رنگ شدن احتمال بازگشت زودهنگامشان به این منطقه خبر دادند.

همچنین اسحق بریک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای که دیروز در روزنامه معاریو منتشر کرد، به صراحت اعتراف کرد که اسرائیل جنگ را در مقابل حماس باخته است و این شکست را باید بپذیرد، زیرا تبعات آنچه که در غزه و لبنان رخ داده دیر یا زود همچون بمبی مقابل چشمان اسرائیلی‌ها منفجر می‌شود.