سفر وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی

 روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اعلام کرد الی کوهن وزیر انرژی و زیرساخت رژیم اسرائیل صبح امروز برای یک سفر دیپلماتیک وارد دبی شد.

این سفر در آستانه نشست سالانه آژانس بین‌المللی انرژی تجدید‌پذیر است و پیش بینی می‌شود این عضو کابینه اسرائیل با مسئولین عالی‌رتبه دولت امارات متحده عربی و وزرای چند کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

وزارت امور خارجه امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از وضعیت کنونی خاورمیانه ابراز و خواستار پایان دادن به تشدید تنش شد.

وزارت خارجه امارات اعلام کرد: ما برای جلوگیری از عواقب خطرناک در منطقه خواستار خویشتنداری هستیم.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب یکشنبه صورت گرفت.

سفر وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.