به گزارش افکارنیوز، مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، "میشله بکمن" که از نامزدهای ابتدایی جمهوریخواهان در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری بود "هما آدبین" معاون هیلاری کلینتون را که یک مسلمان است متهم به ارتباط با اخوان المسلمین کرده است.


اما در پاسخ به این اتهام، سناتور " جان مک کین " در مقام دفاع از معاون وزارت امور خارجه آمریکا برآمده و اتهامات وارده بر آدبین را به حملات بی اساس و بیجا تشبیه کرده است.

بکمن در بیان اتهامات خود نامه ای به وزارت خارجه آمریکا ارسال کرده و در آن عنوان داشته که این وزارتخانه تحت تاثیر حامیان گروه های اسلام گرا درآمده است.

در این نامه که به امضای نفرات دیگری نیز رسیده از وزارت خارجه خواسته شده تا درباره نفوذ اخوان المسلمین به این نهاد تحقیق شود و اگر کسی در این زمینه شناسایی شد به طور عمومی و رسمی مورد بازخواست قرار گیرد.

در بخشی از این نامه آمده است: پدر، مادر و برادر " هما آدبین " که در میشیگان به دنیا آمده با اخوان المسلمین در ارتباط هستند.

این درحالی است که آدبین که به زبانهای اردو و عربی مسلط است به مدت بیش از ۱۰ سال است با هیلاری کلینتون همکاری می کند و در سفرهای خارجی نیز وزیر خارجه آمریکا را همراهی می کند.

به نوشته دیلی تلگراف، رابطه هیلاری کلینتون و آدبین به گونه ای است که وزیر خارجه آمریکا وی را دختر دوم خود می نامد.

این در حالی است که همسر آدبین با نام " آنتونی وینر " که از دموکراتهای حاضر در کنگره آمریکا بود در سال گذشته و پس از آنکه مشخص شد عکس برهنه خود را برای یک زن ارسال کرده مجبور به کناره گیری از پست خود شد.

براساس این گزارش، با قدرت گرفتن اخوان المسلمین در مصر پس از سقوط حسنی مبارک، سیاست مداران تندروی آمریکا نگران این جریان شده اند و از همین رو افراد مسلمان حاضر در دولت و یا اشخاصی که با مسلمانان در ارتباط هستند از دید آنها یک عامل بالقوه برای نفوذ اخوان المسلمین در ایالات متحده محسوب می شوند.