به گزارش افکارنیوز، جوان آنلاین به نقل از ميلآنلاين،كارشناسان ميگويند افراد ۹ ساله به بالا و همچنين افراد مسن در اين كشور در تلاش براي دستيابي به كوكائين هستند و والدين آنها اغلب در كنترل آنها شكست خوردهاند.

جرائم سالانه دولتی در این کشور هم نشان داده است برای اولین‌بار بیشتر جمعیت جوان انگلیسی مواد مخدری همانند حشیش، اکستازی و کوکائین را تجربه کرده‌اند.

آنها همچنین دریافتند که تقریباً از هر سه کودک زیر ۱۶سال این کشور یک نفر برای اولین‌بار سیگار حشیش را استعمال کرده‌اند.

حدود ۶ درصد از این کودکان کوکائین را برای اولین‌بار تنها در مدارس این کشور استعمال کرده‌اند و ۲/۸ درصد از آنها قبل از رسیدن به سن ۱۶سالگی اکستازی را تجربه کرده‌اند.

جرمی تاد، مدیر اجرایی سازمان خیریه زندگی خانوادگی هم گفته ما با هزاران خانواده هر ساله صحبت می‌کنیم و شواهد نشان داده است که والدین تأثیر بسزایی در رویکرد کودکانشان به مواد مخدر و الکل دارند.

از این رو تجهیز والدین به ابزارهای اطمینان‌بخش و گفت‌وگوی آنها با کودکانشان بهترین راه برای جلوگیری از این کودکان به استعمال مواد مخدر در سنین پایین است و می‌تواند از مشکلات بعدی آنها در زندگی نوجوانی و بزرگسالی جلوگیری کند. براساس این گزارش شایع‌ترین سن برای استعمال حشیش ۱۶سال گزارش شده است.
اما همانگونه که انتظار می‌رفت اختلاف زیادی در میان سن بزرگسال برای استعمال حشیش گزارش شده است و عموماً از ۸ تا ۵۶ سال متفاوت است.

این گزارش می‌افزاید، استعمال پودر کوکائین هم بیشتر از حدود سن ۱۸سالگی می‌باشد.

شایع‌ترین سن هم برای تجربه اکستازی ۱۸سال گزارش شده است.
سن استفاده از اکستازی هم برای بزرگسالان متفاوت و بین ۷ تا ۵۱ سال می‌باشد.

همچنین این گزارش نشان داده است بخشی از بزرگسالان بین سنین۱۶ تا۵۹ سال این کشور و ۹/۸ درصد از آنها از مواد مخدر تنها در ۱۲ماه گذشته استفاده کرده‌اند.

در پايان اين گزارش هم آمده است ۱۲درصد از بچههاي دبيرستاني اين كشور از مواد مخدر استفاده ميكنند.