به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، شبکه ماهواره ای الدنیا گزارش داد ادعای رسانه های مغرضی مانند العربیه مبنی بر سیطره تروریستها بر اداره پلیس حلب کذب محض است.
العربیه یکی از مهمترین ابراز رسانه ای گروههای مسلح مدعی سیطره گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد بر ساختمان اداره پلیس در حلب شده بود.

شبکه الدنیا همچنین گزارش داد نیروهای مسلح سوریه در ادلب با یک گروه تروریستی مسلح که برای بستن اتوبان ادلب به حلب و حمله به یک پمپ بنزین تلاش می کردند، مقابله کردند که این درگیری به کشته شدن دو ترریست و زخمی شدن چند نفر دیگر و ضبط تجهیزات پیشرفته و تجهیزات ساخت بمب منجر شد.

تلویزیون رسمی سوریه نیز گزارش داد نیروهای ارتش بازمانده های گروههای تروریستی را در منطقه " حندرات " حلب تحت تعقیب قرارداده و با آنها درگیر شدند، در این عملیات شماری از تروریستها از ملیتهای عرب کشته شدند که مصطفی ملقب به الحجی قباسین تروریست لیبیایی از جمله این افراد کشته شده است.

از سوی دیگر شبکه العربیه ادعا کرد شورای امنیت ماموریت تیم ناظران در سوریه را تمدید نخواهد کرد.

بر اساس گزارش تلویزیون سوریه، نیروهای ارتش سوریه همچنان به عملیات پاکسازی حلب و برخی مناطق از وجود تروریستهای مسلح مورد حمایت غربی ها، رژیم صهیونیستی، ترکیه و رژیمهای عربی همسو ادامه می دهند و تا کنون تلفات سنگینی به آنها وارد کرده اند.