به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، پایگاه الوفاق در مطلبی به مصایب یک زن بحرینی که نظامیان رژیم همسر وی را بازداشت کرده اند پرداخته است.

این پایگاه به نقل از این زن بحرینی آورده است: روز سوم در حال پایان یافتن است، اما چشمان من خواب نرفته است و هم اکنون از بیم یورشها به اتقاف دخترانم در منزل یکی از همسایگان خیر به سر می بریم.

وی افزود: ما چهار بار در معرض یورش قرار گرفتیم که در اولین بار بیش از سی خودرو به منزل ما حمله کردند و همسرم را در حالی که غرق در خون بود در مقابل دیدگان من و دخترانم با خود بردند.

آنها ساعت دو بامداد به خانه ما حمله کردند و هنگامی که یکی از دخترانم به دنبال پدرش گریه کرد نظامیان موهایش را کشیدند و سیلی بر صورتش زدند.

دومین بار پس از یک تظاهرات مسالمت آمیز در ماه مه یعنی حدود یک سال پس از انقلاب۱۴ فوریه به منزل ما یورش بردند و گاز اشک آور به سوی منزل ما پرتاب کردند. من و دخترانم تنها در منزل بودیم آنگاه من به خدا پناه بردم و در جای خود باقی ماندم.

سومین بار نیز شمار زیادی به ما حمله کردند که من از بیم حمله نظامیان وحشی دخترانم را در پناه خود گرفتم زیرا نگران نگاههای گرگ صفتانه آنها بودم.

چند روز بعد در حالی که دخترانم تنها در منزل بودند نظامیان به منزل ما یورش بردند و من فورا خود را به منزل رساندم و در وضعیت بدی رانندگی کردم.

وقتی من به منزل رسیدم دیدم که خانه مان محاصره شده است فریاد زدم دختران من کجایند؟ یکی از نظامیان به من گفت داد نزن آنها در داخل منزل هستند.

این زن در پایان گفت : دخترانم از من خواستند که منزل را ترک کنیم بنابراین آنچه نیاز داشتیم برداشتیم و از منزلمان خارج شدیم.