به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس و به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، یگانهای ارتش سوریه با حمله به مقر افراد مسلح تعداد زیادی از آنها را در میدان الجندول شهر حلب کشته یا زخمی کردند.

ارتش سوریه همچنین یک سلسله عملیات را در مناطق الهلک، شیخ سعید، النیرب، بستان القصر وهنانو شهر حلب اجرا کرد که به کشته شدن شماری از افراد مسلح منجر شد.

نیروهای ارتش توانستند تعداد زیادی از خودروهای مجهز به تیربار و گلوله‌های سنگین افراد مسلح را منهدم کنند.

یک یگان ارتش نیز با حمله به یک کارگاه ساخت بمب و انبار مهمات در محله الکلاسه شهر حلب توانست مقادیر زیادی سلاح و بمب را مصادره کند.

در همین حال منابع نظامی سوریه از کشته شدن تعداد زیادی از افراد مسلح در جریان بمب‌گذاری در منطقه القناطره در ریف غربی شهر حلب خبر دادند.

این منابع گفتند که یگان‌های مهندسی ۵ بمب آماده انفجار را در نزدیک پل قنسرین در منطقه الزرده در ورودی جنوبی شهر حلب کشف و خنثی کردند.

ارتش سوریه در استان حمص نیز به گروهی از افراد مسلح را که در حال تردد بین دو محله باب السباع و باب الترکمان با استفاده از خودروهای لندکروز مجهز به سلاح دوشکا بودند، حمله کرد که در جریان آن، این خودروها منهدم و شمار زیادی فرد مسلح کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

همزمان افراد مسلح با استفاده از سلاح‌های خودکار و گلوله‌های سنگین به روستای الغسانیه از توابع شهر القصیر حمله کردند که به کشته شدن ۵ شهروند منجر شد.

برخی منابع گفتند که افراد مسلح ۱۷ نفر از اهالی این روستا را ربودند.

یک گروه مسلح در منطقه الحوله در ریف حمص نیز درصدد متوقف کردن خودرو حامل یک خانواده اهل روستای الموعه در ریف حماه که درحال عبور از منطقه الحوله در مسیر حرکت خود به دمشق بود، برآمدند و به سمت آن تیراندازی کرده و همه سرنشینان را به قتل رساندند.