به گزارش افکارنیوز، مهر به نقل از تایم نوشت: در کنوانسیون جمهوریخواهان در تامپا که به مدت یک هفته طول کشید تنها مولفه‌ای که در کارنامه نه چندان پربار میت رامنی مورد بی توجهی قرار گرفت عملکرد چهار ساله وی به عنوان فرماندار ماساچوست بود. جمهوریخواهان همچنین هیچ اشاره‌ای به دوران سیاه ریاست جمهوری جورج بوش از جمله حمله به عراق و فروپاشی اقتصاد ایالات متحده در سال ۲۰۰۸ نکردند.


رفتار جمهوریخواهان در قبال این دو موضوع(حمله به عراق و فروپاشی اقتصاد) همانند رفتار اعضای خانواده‌ای بود که به هیچ عنوان دوست ندارند در مورد یک تراژدی بزرگ خانواده خود سخنی به میان بیاورند.


در سوی مقابل، دمکرات‌ها از عزم و اراده باراک اوباما و از موفقیت‌های وی در نجات دیترویت و کشتن اسامه بن لادن داستان سرایی کردند. اما تمام این اقدامات تنها بخش کوچکی از دوره اول ریاست جمهوری اوباما بود. به نظر می‌رسد اگر موجودی از کره مریخ ساعت‌ها در کنوانسیون دمکرات‌ها وقت خود را سپری می‌کرد نیز هیچ برنامه و گزارش خاصی از عملکرد اوباما در خصوص مهمترین برنامه اعلام شده از سوی وی یعنی برنامه اصلاح بخش بهداشت نمی‌شنید و به هیچ نتیجه خاصی نیز دست نمی‌یافت.


ما بارها در خصوص محرک اقتصادی ۸۰۰ میلیاردی دولت برای برای بهبود اقتصاد شنیده‌ایم، طرحی که تنها موجب رکود بیشتر شده و سال‌های متمادی نیز اثرات نامطلوبی بر اقتصاد ایالات متحده خواهد داشت. در خصوص وعده‌های داده شده در سال ۲۰۰۹ در خصوص جنگ افغانستان نیز هیچ گونه صحبت خاصی به میان نیامد.


تنها حسی که به شهروندان امریکایی در این دو کنوانسیون منتقل شد چیزی نبود به جز: طرح‌هایی برای گرفتن مالیات بیشتر از ثروتمندان در برابر کاهش بودجه؛ سقط جنین بیشتر در برابر سقط جنین کمتر؛ فلسفه یک فرد تاجر در برابر یک جهان بینی که قائل به کار گروهی است.


اما آن چه که در کنوانسیونهای جمهوریخواهان و دمکراتها به مردم گفته شد تنها بخشی گزینش شده از تاریخ آمریکا بود که البته در آن هیچ گونه صداقتی وجود نداشت.