به گزارش افکارنیوز،حمیدرضا عمادی، مدیر اتاق خبر پرس تی وی در گفتگو با مهر، از شهادت یکی از خبرنگاران این شبکه تلویزیونی خبر داد و گفت: صبح امروز چهارشنبه ۵ مهرماه خبرنگار شبکه پرس تی وی «مایا ناصر» مورد اصابت گلوله تک تیرانداز در شهر دمشق قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی افزود: هنگام اصابت گلوله، مایا ناصر در حال انجام مصاحبه زنده تلفنی با شبکه پرس تی وی پس از وقوع انفجار بمب در دمشق بود.

به گفته مدیر اتاق خبر شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی، مایا ناصر ۳۳ ساله و تبعه سوریه از یک سال گذشته در مناطق بحرانی سوریه گزارش‌های زنده تصویری و تلفنی به پرس تی وی می‌داد و به همین خاطر مرتباً توسط تروریست‌های تحت حمایت غرب از طریق توییتر تهدید می‌شد.

عمادی اضافه کرد: در روز حادثه مدیر دفتر پرس تی وی و العالم در دمشق آقای حسین مرتضی نیز مایا ناصر را همراهی می‌کرد که آقای مرتضی هم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد. وی در حال حاضر در بیمارستانی در دمشق مشغول مداوا است.

وی ادامه داد: پرس تی وی مسئولیت مستقیم این ترور را بر عهده ترکیه، قطر و عربستان سعودی که سلاح و پول به تروریستها میدهند، میگذارد و مدل این ترور را یک مدل آمریکایی - اسرائیلی میداند که در هنگام اشغال عراق نیز، آمریکا از ترور خبرنگاران و مردم عادی توسط تک تیراندازان برای ایجاد وحشت و سکوت خبری استفاده کرد.