به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از پایگاه خبری الانتقاد نوشت: تعدادی از عناصر حزب نیروهای لبنانی دیروز به کاروان میشل عون رئیس فراکسیون «تغییر و اصلاح» در پارلمان لبنان حمله کردند، این اتفاق زمانی روی داد که وی از بازدید روستای میفوق باز می‌گشت.

تعدادی از هواداران نیروهای لبنانی با تجمع در میدان این شهر شعارهایی را در رد دیدار عون از این شهر سر دادند که این موضوع باعثشد نیروهای امنیتی همراه با کاروان عون به حالت آماده باش درآیند.

با این وجود عناصر نیروهای لبنان به کاروان میشل عون حمله کردند که این اقدام با واکنش نیروهای امنیتی مواجه شد و با دخالت این نیروها غائله به پایان رسید.

بعد از این حمله کاروان میشل عون طبق برنامه خود به روستای بلدة بجة رفت تا رئیس جریان آزاد ملی لبنان از این منطقه نیز بازدید کند.

میشل عون دیروز در برنامه‌ای فشرده از تعدادی از مناطق لبنان بازدید کرد.

این حمله در حالی انجام شد که میشل عون هفته گذشته نیز هدف ترور ناکام از سوی افراد ناشناس قرار گرفت، کاروان حامل میشل عون هفته گذشته هنگام بازگشت از منطقه جزین جنوبی هدف تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.

این چهارمین بار است که ژنرال میشل عون هدف سوء قصد قرار می گیرد. جریان آزاد ملی ۱۴ مارس را به دست داشتن در این ترور متهم کرده بود که با تجاوز جدید حزب نیروهای لبنانی به عنوان یکی از زیر مجموعه های جریان ۱۴ مارس این نظریه تقویت شد.