به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، احمد ابوتاکی پدر شهید محمود ابوتاکی عصر امروز(شنبه) در همایش «رهبران در بند» که از سوی اتحادیه امت واحده در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: من پدر شهیدی هستم که نیروهای نظامی آل خلیفه هنگامی که پسرم به دفاع از زنان بحرینی در میدان لوءلوء در مقابل نیروهای نظامی پرداخت، سینه سپر کرد و با سلاح ساچمه‌ای مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: در همان حمله نیروهای نظامی آل خلیفه به میدان لوء لوء، عیسی عبدالحسن و علی مومن در حالی که برای کمک به مردم زخمی و آسیب دیده شتافته بودند مورد ضرب و شتم و حمله قرار گرفتند و در نهایت شهید شدند.

ابوتاکی در حالی که عکس شهیدان عیسی عبدالحسن و علی مومن و پسرش محمود ابوتاکی را در دست داشت، با صدایی بغض آلود گفت: شهید علی شیخ و حسام الاحداد در روز عید فطر شهید شدند و حسام الاحداد هنگامی که به مقبره شهید علی مومن رفته بود و نماز عید را اقامه می‌کرد به شهادت رسید.

پدر شهید محمود ابوتاکی با بیان اینکه رژیم‌‌های آل سعود و آل خلیفه مردم بحرین را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند، تصریح کرد: آل خلیفه و آل سعود به اطفال و زنان تعرض می‌کنند و در خانه‌ها گازهای سمی می‌اندازند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم آل خلیفه با مردم کشور خود مانند دشمن رفتار می‌کند، گفت که مردم بحرین خواستار مساوات و عدالت هستند و به همه ادیان الهی احترام می‌گذارند و تنها خواستار رهایی از دست این خاندان هستند.

ابوتاکی در پایان از مردم ایران خواست که از آنها حمایت کند تا بتوانند ارتش سعودی را از کشورشان بیرون رانند.