بحران جنسی BBC به خاندان سلطنتی رسید!
سرویس بین الملل افکار نیوز

- روابط تنگاتنگ جیمی سویل با خانواده سلطنتی بعد از ملاقات وی پرنس چارلز در سال ۱۹۷۰ آغاز شد و در ادامه با دعوت پرنس چارلز از وی در دفعات متعدد در کاخ سنت جیمز و در سال ۱۹۸۰ به عنوان میانجی بین دایانا و پرنس چارلز ادامه یافت. تا اینکه پرنس چارلز در سال گذشته با درگذشت جیمی سویل، او را تکریم و مورد ستایش قرار داد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از دیلی بیست، دیکی آربیتر که در زمانی که سخنگوی ملکه بود با رسانه های زیادی سر و کار داشت، امروز به گاردین گفت: رفتار سویل در کاخ سنت جیمز از همان اوایل دلیلی بر نگرانی و سوء ظن به او بود.

به گفته وی،جیمی ساویل با حضور در کاخ سلطنتی در دفتر راه می رفت. اطراف بانوان جوان چرخ میزد، دست آنها را می گرفت و در تمام راه بازو به بازوی آنها راه می رفت. وی در ادامه از رفتارهای نامتعارف جیمی سویل در کاخ می گوید و مدعیست زنانی که او اغلب دورشان می پلکید، زنان تایپیست و منشی های کاخ سلطنتی بودند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر رفتار جیمی ساویل با دستیاران سلطنتی و آیا اینکه اگر پرنس چارلز نشانه هایی از سوء رفتار جنسی وی را با یکی از نزدیکانش می کرد، چه برخوردی با او پیدا می کرد گفت: تا به حال هیچ شکایتی از کسی در این زمینه به ثبت نرسیده است. به گزارش افکار نیوز، پرینس چارلز نیز برای اولین بار از طریق مشترکات خود در یک خیریه با او ملاقات کرد. اینجا نقطه اول ملاقات و ارتباط آنها با هم بود. ارتباطی که تا سال ها نیز ادامه داشت.

وی در آخر گفت: من تلاش زیادی کردم برای اینکه بفهمم چگونه اجازه دسترسی وی به خاندان سلطنتی داده شد. من به او به عنوان یک دلقک نگاه می کردم و این را نیز به خود او گفتم. من یادم می آید که یکبار به او گفتم فاسد پیر و او در جواب من گفت آن قدر ها هم پیر نیست.