کمک جالب یک پسر بچه ۸ساله به حزب الله برای خرید پهپاد ایرانی
سرویس بین الملل افکارنیوز

این پسر بچه هشت ساله در نامه ای به سید حسن نصرالله گفت که قصد دارد پولهایی که پس انداز کرده است در سالگرد سقوط پهپاد به حزب الله لبنان اهدا کند.

به گفته رسانه های نزدیک به حزب الله ایران این پسر بچه پول های خود را برای کمک به حزب الله و خرید یک هواپیمای بدون سرنشین مثل پهپاد ایرانی که در ماه گذشته بر فراز اسرائیل به پرواز درآمد، اهدا کرده است.

جاد که خود را در نامه اش طرفدار حزب دموکراتیک صدای لبنان معرفی کرده است، اضافه کرد که پول هایش را برای خرید اسلحه به منظور مقابله با جنگنده های اسرائیلی به مقاومت لبنان می دهد.

وی گفت: وقتی بزرگ شوم، یک مبارز مقاومت حزب الله خواهد شد که در کنار ارتش حزب الله علیه آمریکا و اسرائیل مبارزه خواهد کرد.

این پسربچه هشت ساله قسمتی از برنامه شبکه تلویزیونی المنار را به خود اختصاص داد. به گزارش افکارنیوز به نقل از این شبکه تلویزیونی، جاد نامه دستنویس خود را همراه با یک پاکت پول به مسئول سایت یادبود حزب الله در جنوب لبنان تحویل داد. چند روز بعد پدر جاد اطلاع داد که پسرش نامه اصلی را همراه با دستخط و امضای سید حسن نصرالله دریافت کرده است.

سید حسن نصرالله در پاسخ به نامه جاد نوشت: " جاد عزیزم، من شخصا از عشق و علاقه تو نسبت به مقاومت و حزب الله تشکر می کنم، همچنین از سهمی که فرستادی. از خدا می خواهم که به کامیابی تو کمک کند تا وقتی بزرگ شدی یکی از مبارزان مقاومت و حزب الله در برابر اشغال تبدیل و از مدافعان عدالت شوی، با عشق و احترام. "



این نامه قاب شده هم اکنون در اتاق نشیمن خانه این پسر نصب شده است. به گزارش المنار در اتاق این خانواده یک تکه کاغذ وجود دارد که در آن ، "جاد" نوشته است که انتقام خون عماد مقنیه را خواهد گرفت.