اسرائیل به دنبال نجات بشار اسد است!
افکارنیوز _ گروه بین الملل:

مصطفی شیخ، رئیس ارتش آزاد سوریه در تازه ترین اظهارنظرها از تنش های اخیر در ارتفاعات جولان سخن گفت و مدعی شد که اسرائیل به دولت بشار اسد کمک می کند!

رهبر ارتش آزاد سوریه در مصاحبه با روز نامه الشرق الاوسط گفت که توافق بین دولت اسد و اسرائیل از زمان وارد شدن نیروهای دولت اسد به منطقه محافظت شده جولان آن هم در حالیکه اسرائیل به این اقدام دولت اسد هیچ واکنش نشان نداد، کاملا مشهود و واضح بود.

طبق ادعای این مخالف دولت سوریه، اسرائیل به منظور حفظ متحد خود یعنی بشار اسد و برای تنش زدایی در مرزها، اقدام به شلیک موشک های خود به جولان کرده است.

البته مصطفی شیخ تاکید کرد که نیروهای مخالف به هیچ وجه قصد شروع جنگ را با اسرائیل ندارند. وی همچنین از جامعه جهانی درخواست کرد که هرچه سریعتر تصمیمات مهمی را برای جلوگیری از گسترش جنگ داخلی در سوریه اتخاذ کنند.

از سوی دیگر، طارق الحمید، رئیس تحریره الشرق الاوسط نیز با تکرار ادعاهای رهبر ارتش آزاد سوریه نوشت: اسرائیل با ایجاد هرج و مرج در سوریه سعی دارد تا از سرنگونی بشار اسد جلوگیری کند.

در آخر گفته شد که هرگونه دخالت اسرائیل در سوریه منجر به ابقای دولت بشار اسد، افزایش حمایت های مردمی از او و همچنین حمایت جهان عرب از او خواهد شد!