به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، لیسا دفتری فرزند سیمین دفتری (ضد انقلاب فراری) به علت کینه از انقلاب اسلامی و از دست دادن منافع خود در دوران ستم شاهی به عنوان خبرنگار و کارشناس مسائل ایران به خبرسازی علیه کشورمان در آمریکا مشغول میباشد.

ایران ستیزی این وطن‌فروش تا حدی است که یکی از نشریات صهیونیست‌های تندرو آمریکا به نام جویش استاندارد صفحه اول خود را به عکس و خواسته وی در تصویب تحریم‌های فلج کننده بر ضد ایران اختصاص داده است.

لیسا دفتری در روزنامه های واشنگتن تایمز، واشنگتن پست و شبکه های سی بی اس، ان بی سی، پی بی اس، صدای آمریکا و فاکس نیوز که تریبون نئومحافظه کاران وابسته به صهیونیست‌ها است به عنوان کارشناس مسائل ایران مشغول به دروغ پردازی به عنوان خبر بر ضد ایران می‌باشد.

دفتری در یکی از خبرهای دروغش در شبکه فاکس نیوز با دروغ پردازی مدعی شد پایه های پرچم در ایران آنتن‌های جمر امواج شبکه های ماهواره ای می‌باشند.

چنین خبر دروغی برای مخاطبین غربی که آشنایی چندانی با ایران ندارند ممکن است قابل قبول باشد ولی افرادی که کمترین آشنایی را با ایران دارند پی به غیر واقعی بودن و مسخره بودن این خبر میبرند ابر شهر تهران با نزدیک به ده میلیون جمعیت نیاز به چند هزار پایه پرچم دارد که بتوان با آن امواج ماهواره ای را مختل کرد؟