به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، ژنرال ويليام بالون تهديدهاي نتانياهو درباره حمله نظامي به تاسيسات اتمي ايران را شعار بي محتوا خوانده و گفته است: تهديدهاي وي تنها تلاش براي خودنمايي است. به گزارش پايگاه خبري سما اردن، بالون مي افزايد: اظهارات نتانياهو كه مدعي است توانايي نابودي برنامه هسته اي ايران از راه هاي نظامي را دارد، سخني بيهوده و غيرعقلاني است.

این ژنرال آمریکایی گفت: با توجه به شناختی که از منطقه خاورمیانه دارم، حتی آمریکا با تمامی توانایی نظامی خود قدرت نابودی برنامه هسته ای ایران را ندارد.

وی تاکید کرد: شعارهای نتانیاهو برای حمله به ایران تنها جنبه تبلیغاتی دارد و وی در نظر دارد تا اسرائیل را به باتلاق برگشت ناپذیری هدایت کند.

در همین حال گزارش ها از بیت المقدس اشغالی حاکی است نتانیاهو در ملاقات هیئتی از سناتورهای آمریکایی از جمله جان مک کین گفته است: مشکل جهان شهرک سازی ها در اورشلیم[بیت المقدس] نیست بلکه ایران اتمی است.
وی همچنین مدعی شد: تاریخ کسانی را که ایران هسته ای را متوقف نکنند نخواهند بخشید.

روابط نخست وزیر اسرائیل با دولت آمریکا شکرآب شده است. اوباما جایی گفته که نتانیاهو درک نمی کند منافع اسرائیل در چیست.

به گزارش رادیو اسرائیل نتانیاهو نیز گفته است: ایالات متحده و اروپا در ۴ سال گذشته فشارهای سنگینی را بر وی آورده اند تا سیاست های خود را تغییر دهد اما آنها نتیجه ای از این فشار نگرفته اند.

در حالی که چند روز دیگر انتخابات رژیم صهیونیستی برگزار می شود رویتر در گزارشی به نقل از نظرسنجی ها اعلام کرد: میزان حمایت از نتانیاهو در میان اتباع رژیم اسرائیل رو به کاهش است اما نتانیاهو می گوید دولتی مثل اسرائیل که این همه دشمن دارد نمی تواند حزب حاکم ضعیفی داشته باشد.

خبرگزاری رویترز افزود: دو نظرسنجی روز جمعه نشان داد که بلوک دست راستی و مذهبی اسرائیل با کسب یک اکثریت ضعیف در پارلمان ۶۳ کرسی از ۱۲۰ کرسی را احراز خواهد کرد.
در اين ميان با توجه به كاهش حمايت از گروه ليكود- بيتنوي نتانياهو اين گروه با هم بزرگترين حزب كنست را تشكيل خواهد داد نتانياهو گفت: ايران، گروه چريكي حزب الله لبنان و جنبش اسلام گراي حماس حاكم بر نوار غزه، همگي انتخابات اسرائيل را زير نظر دارند. پرچالش ترين كشور [؟!] جهان نبايد دچار دودستگي شود