به گزارش افکارنیوز، مهر به نقل از پایگاه الوفاق، شورای اسلامی علمای بحرین با صدور بیانیه ای، خشم شدید خود را از تصاویر پخش شده در رسانه ها درباره خشونت نظامیان رژیم بحرین علیه یک دختر بحرینی ابراز داشت.

مجید المشعل رئیس شورای اسلامی علمای بحرین گفت: این صحنه دردناک و غیر انسانی که زیر نظر مسئولان رژیم رقم می خورد، به جنایات و وحشی گری های سابق رژیم علیه افراد بیگناه افزوده می شود.

وی افزود: اقدامات وحشیانه رژیم افراد بیگناه بحرین را هدف قرار داده است و در این میان زنان پاکدامن نیز از این اقدامات مستثنی نمی شوند.

المشعل بیان کرد: این جنایت آزمایش جدیدی از سوی رژیم و مزدورانش برای آزمودن غیرت مردم نسبت به نوامیسشان و نیز نشانه بی توجهی رژیم به نوامیس مردم است به ویژه اینکه رژیم به شیوه های ضد اخلاقی و انسانی خود ادامه می دهد.

وی اظهار داشت: نظامیان و مزدوران رژیم به طور عمدی در راستای تحریک احساسات مردم بحرین حرکت می کنند و رژیم باید منتظر تبعات اقدامات مزدورانش باشد.

رئیس شورای علمای بحرین بیان کرد: مردم بحرین هرگز نادیده گرفتن کرامت و آبروی خود را تحمل نخواهند کرد به ویژه اینکه درهمه آزمونها سربلند بیرون آمده اند.

وی افزود: مردم بحرین همه سناریوهای رژیم را با هوشیاری تمام نقش بر آب کرده و به سوی خشونت مورد نظر رژیم کشیده نشده اند.

المشعل گفت : مردم به انقلاب مسالمت آمیز خود تا رسیدن به اهداف آن ادامه می دهند و برای تحقق این اهداف همه مشکلات و رنجها را تحمل می کند، اما هرگز اجازه اهانت به شرف زنان و عفت آنها را نمی دهد.