به گزارش افکارنیوز، فردا نیوز نوشت: ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی که برای سپری کردن تعطیلات به همراه اعضای خانواده و دوستانش به ایتالیا رفته است یک سالن سینما را به طور کامل در شهرداری کورتینا دامبیدزو در ایتالیا به مدت یک هفته اجاره کرد تا به دور از سر و صدا بتواند هر زمان که بخواهد فیلم ببینید.

روزنامه ایتالیایی " ال گاتزیتینو " نوشت: شاهزاده سعودی که از ثروتمندترین افراد جهان به شمار می‌رود یکی از سالن‌های سینما در کورتینا را از شهرداری این شهر اجاره کرد تا بتواند فیلم‌های مورد نظر خود را به همراه ۶۰ نفر از اعضای خانواده و دوستانش مشاهده کند.

اندریا فرانچیسکی شهردار کورتینا در این‌باره گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و مالکیت سالنی دیگر که می‌توانیم اکران فیلم را برای مردم ادامه بدهیم؛ پیشنهاد شاهزاده را پذیرفتیم.

این شهر کوچک ایتالیا به جذب پرشمار گردشگران و داشتن گردشگاه هایی برای اسکی روی یخ مشهور است.

" ولید بن طلال " برادرزاده ملک عبدالله پادشاه فعلی عربستان سعودی است. او مالک شرکت سرمایه‌گذاری " المملکة " است و در سال ۲۰۱۲ با داشتن ۲۵ و نیم میلیارد دلار دارائی، ثروتمندترین فرد در کشورهای عربی شناخته شد.

قبل از این، رسانه‌ها نوشته بودند شرکت ایرباس گران‌ترین هواپیمای شخصی جهان به نام " قصر پرنده " را با قیمت نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار تحویل ولید بن طلال خواهد داد. این هواپیما بزرگترین و گران‌ترین هواپیمای شخصی جهان خواهد بود.

برج المملکه (به معنی مملکت) محل استقرار دفتر مرکزی این شرکت، بزرگترین برج شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی و یکی از نمادهای این شهر به شمار میرود. این شرکت هم اکنون در حال برنامهریزی برای ساخت بلندترین برج جهان در عربستان سعودی است.