به گزارش افکارنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، حضور موش در استودیوی جدید رادیو بی بی سی در شهر منچستر ، برنامه زنده رادیو پنج را بر هم زد.

به نوشته دیلی میل؛ شله فوگارتی مجری برنامه زنده رادیو پنج بی بی سی به علت مصاحبه های چالشی با دیگران، به جسارت و متانت مشهور بود تا این که ظهر دیروز، در حال مصاحبه در برنامه زنده، میهمان وی دستش را بر روی قلبش گذاشت و با مشاهده موش بزرگی در درون استودیوی برنامه، فریاد بر آورد موش! موش! و برنامه زنده را برهم زد. مجری برنامه رادیو بی بی سی بر وحشت درون استودیو دامن زد و پاهایش را بالا آورد و بر روی صندلی اش قرار داد و از همکارانش کمک خواست.

با متشنج شدن استودیوی بی بی سی در منطقه سالفورد در منچستر، موش این بار از فرصت استفاده کرد و از میز استودیو بالا رفت و بر روی دست مجری، راه رفت و مایک لینل، میهمان برنامه فرار را بر قرار ترجیح داد و استودیو را ترک کرد.

به گزارش دیلی میل؛ از آن جا که موش استودیودی رادیو پنج پیدا نشد، مجری برنامه ناچار شد استودیو را عوض و ادامه برنامه پر ماجرای دیروز را اجرا کند.

وی در ادامه برنامه به بینندگان گفت که حالش خوب است و چکمه پوشیده است تا از حمله احتمالی موش، در امان باشد اما هشدار داد اگر بار دیگر موش بر روی دستش راه برود، استعفا خواهد داد.

وی در ادامه برنامه زنده از همکارانش می خواست تا موش را بگیرند تا وی بتواند برنامه را اجرا کند.

مسوولان اتاق خبر بی بی سی ساعت ها پس از این حادثه گفتند هنوز موش را نیافته اند و تلاش کارکنان برای گرفتن موش، به نتیجه نرسیده است.

ماه گذشته نیز کیت کینزلا گوینده خبر بی بی سی، در حال گزارش وضع هوا، یک موش در استودیو دید و با وحشت، گزارش خبر را رها کرد و مشاهده موش در استودیوی بی بی سی را گزارش داد.

استودیوی جدید بی بی سی در منچستر، با میلیون ها پوند هزینه، در سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شد.