افکار

- بر اساس قیمت‌هایی که هم‌اکنون در نمایندگی‌ها موجود است، محصولات این شرکت بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته این درحالی است که طبق توافق قبلی سازمان حمایت با خودروسازان قیمت محصولات لوکس با نظر موافق هیات‌مدیره شرکت‌های خودروساز و مجوز این سازمان تعیین می‌شود. حال نگاهی بیندازیم به قیمت‌های رسمی این شرکت که روز گذشته در سایت نمایندگی‌ها قرار گرفت.

بر اساس قیمت‌های جدید، خودروی مگان این شرکت که پیش از این ۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود به ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تغییر پیدا کرده این به این معنی است که قیمت این خودرو بیش از ۱۸ میلیون تومان افزایش یافته است. در ادامه اینکه خودروی تیانا نیز با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای مواجه شده؛ به طوری که این خودروی نیسان نیز با رشد قیمت ۳۰ میلیون تومانی به ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است. خبرها از بازار خودرو حکایت از آن دارد که قیمت این خودرو در بازار به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است، اما مگان دنده‌ای نیز با قیمت ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پیکاپ نیز با ۷۵ میلیون تومان عرضه خواهند شد.

ماکسیما دیگر محصول این شرکت نیز که پیش از این با قیمت ۸۵ میلیون تومان عرضه میشد هم اینک قیمتی معادل ۱۰۵ میلیون تومان دارد قیمت این خودرو نیز ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. تندر پارس این شرکت نیز به ۳۸ میلیون تومان رسیده این در حالی است که آخرین قیمت این خودروی فرانسوی ۲۳ میلیون تومان بود. مورانو دیگر محصول وارداتی این شرکت نیز با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان عرضه میشود