باراک: تمام گزینه ها علیه ایران باید روی میز باقی بماند

گروه بین الملل : ایهود باراک در جریان نشست اجلاس آیپاک، بزرگترین اجتماع صهیونیست ها در واشنگتن دی سی، گفت: "ایران هسته ای بزرگترین خطر برای اسرائیل است."

به گزارشافکارنیوز، روسیا الیوم نوشت: وی در این اجلاس تاکید کرد که تمام گزینه ها باید برای مقابله با ایران روی میز باقی بماند. به عقیده باراک، ایران نمی خواهد از ساخت سلاح! هسته ای دست بردارد و تلاش ایران برای دستیابی به سلاح های هسته ای چالش و تهدیدی بزرگ برای اسرائیل است. او که ظاهرا مانند سایر صهیونیست ها از پیشرفت مذاکرات هسته ای نگران به نظر می رسد، روز دوشنبه در نشست ایپک گفت که اسرائیل هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح های هسته ای را نمی دهد! ایهود باراک درحالی این حرف ها را می گوید که رژیم صهیونیستی هیچگاه حاضر به امضای توافقنامه ان پی تی نشده است.

اجلاس آیپاک سالیانه در واشنگتن برگزار می شود و در راس برنامه های آنها به مسائل مربوط به ایران پرداخته می شود. در اجلاس امسال کنگره آمریکا، قرار است قطعنامه ای را به امضا برساند که در طی آن، باراک اوباما موظف می شود تا اسرائیل را در برابر هرگونه اقدامی علیه ایران حمایت کند.

گفتنی است که هم زمان بر برگزاری این اجلاس صدها نفر در مخالفت با آیپاک در واشنگتن دست به تظاهرات زده اند. معترضین می گویند که این اجلاس چیزی جز ضرر به خاورمیانه و ایالت متحده آمریکا به دنبال ندارد.