به گزارش افکارنیوز، کارلا برونی سارکوزی در آلبوم موسیقی جدید خود به طور تلویحی فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه را به «پنگوئن» تشبیه کرده است.

به گزارش روزنامه لوفیگارو؛ فرانسوا اولاند و همسرش در مراسم انتقال قدرت در کاخ الیزه در پانزده مه ۲۰۱۲، زوج سارکوزی را تا خودرویشان بدرقه نکردند. این مسئله باعثناراحتی کارلا برونی شده است. بانوی اول سابق فرانسه در آلبوم جدیدی که آوریل منتشر خواهد شد، بدون نام بردن از اولاند او را پنگوئن خطاب کرده است. او در این آلبوم موسوم به «ترانه های کوتاه فرانسوی» می گوید: ریموند(اشاره به سارکوزی) و همسرش احترامی برای پنگوئن قائل نیستند.

کارلا برونی به هفته نامه نوول ابسرواتور گفته است: این آلبوم آهنگی درباره زشتی ها و مردمان ناخوشایند است. ادب و احترام یک موهبت است و من عذر و بهانه ای برای کسانیکه از این موهبت محروم اند پیدا نمی کنم. هر چند کارلا برونی هیچگونه اشاره ای به رئیس جمهور فرانسه نمی کند اما گفته می شود او از رفتار فرانسوا اولاند و والری ترییرولر در روز مراسم انتقال قدرت در کاخ الیزه شوکه شده است. حزب حاکم فرانسه هنوز واکنشی به آلبوم موسیقی جدید بانوی اول سابق نشان نداده است. یکی از نمایندگان حزب سوسیالیست می گوید: من نه چیزی دیدم، نه شنیدم و نه علاقه دارم.

اما کریستیان ژاکوب رئیس شاخه نمایندگان حزب راست «اتحاد برای جنبش مردمی» روز جمعه گفت: اینکه گفته می شود کارلا برونی در ترانه خود فرانسوا اولاند را «بی ادب» می خواند به صورت شتابزده نتیجه گیری کرده اند. به نظر می رسد ترانه کارلا برونی بیشتر حال و هوای یک «انتقام گیری زنانه» داشته باشد. یکی از نزدیکان زوج سارکوزی می گوید: برخلاف تصورات، کارلا همچنان به سیاست علاقمند است و او برای بازگشت به سیاست شروط کمتری می گذارد. کارلا برونی در اکتبر گذشته بازگشت همسرش به صحنه سیاسی را «بعید» خواند اما " غیرممکن " ندانست.

او در فوريه در گفتگو با آتلانتيکو درباره احتمال رقابت ميان اولاند-مارين لوپن در دور دوم انتخابات رياست جمهوري سال دو هزار و هفده گفته بود: نيکلا مي تواند از اين دوئل وحشتناک براي پيشگيري کند. اما من هيچ علاقه اي ندارم او وارد اين عرصه شود.البته آهنگ کارلا بروني واکنش هاي متضاد ديگري هم داشته است. يکي از نزديکان سارکوزي با خنده مي گويد : بازي بازگشت ريموند در مقابل پنگوئن کي انجام مي شود؟ اگر ريموند بازگردد چه خواهد شد؟اشاره او به جمله کوتاهي از فرانسوا اولاند بود که در نمايشگاه کشاورزي به کودکي که مي خواست نيکلا سارکوزي را ببيند گفت : ديگر او را نخواهي ديد.