طنز تلخ غرب درخصوص برنامه هسته ای ایران

به گزارش افکارنیوز، خودوفسکی در این مقاله تحت عنوان " تقاطعی خطرناک: حمله نظامی پیش دستانه نظامی علیه ایران " با اذعان به دروغ پردازی های کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان می افزاید " بیش از یک دهه است که جمهوری اسلامی ایران از سوی کشورهای غربی متهم شده که برنامه هسته ای اش ماهیت نظامی دارد. در حالی که هیچ گونه شواهدی در اختیار ندارند که این ادعا را ثابت کند.

غرب و رژیم صهیونیستی در تلاش بوده اند تا از جمهوری اسلامی ایران در رسانه های خود چهره کشوری که تهدید کننده امنیت جهان است را به نمایش بگذارند. طنز تلخ در اینجا آنست که حنی ارزیابی های دستگاههای اطلاعاتی کشورهای غربی نیز نشان می دهند که جمهوری اسلامی ایران در پی ساخت سلاح هسته ای نبوده و نیست و برنامه هسته ای آن کشور ماهیتی صلح آمیز دارد. برآورد " جیمز کلاپر " رییس دستگاه امنیت ملی آمریکا نیز در سال ۲۰۱۱ میلادی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در پی دستیابی به سلاح هسته ای نیست. "

خودوفسکی با اشاره به بهانه دولت آمریکا در مورد طرح مسئله در اختیار داشتن سلاح هسته ای می افزاید " دولت بوش در سال ۲۰۰۲ میلادی دکترین جنگ پیشگیرانه اتمی را در دستور کار خود قرار داد و بهانه مبارزه علیه تروریسم را مطرح کرد و با همین بهانه جنگ علیه عراق را آغاز نمود. امروز نیز دولت آمریکا همان بهانه را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است در حالیکه ایران قصد ساخت سلاح هسته ای را ندارد. "

نويسنده در ادامه با اشاره به توهم پردازي هاي شوم زمامداران آمريكايي در مورد حمله نظامي احتمالي عليه كشورمان مي افزايد "سناي آمريكا در سال ۲۰۰۴ ميلادي از حمله نظامي پيشگيرانه عليه تاسيسات هسته اي جمهوري اسلامي ايران سخن گفت. حمله اي كه آنان در توهم پردازي هاي خود خواهان انجام آن از طريق پايگاه هاي نظامي در كشورهاي اروپايي، تركيه و يا رژيم صهيونيستي هستند.