بسترسازی برای فتنه در انتخابات آتی

به گزارش افکارنیوز، گروهی از سناتورهای آمریکایی با هدف فشار بر ایران برای توقف برنامه هسته ای صلح آمیز آن، پیش نویس تحریم های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران تهیه کرده اند.

بر اساس این گزارش که بیانگر مواضع ریاکارانه غربی ها در قبال ایران است، هرکشوری که با موسسات دولتی ایران معامله کند تحت تحریم آمریکا قرار خواهد گرفت و ایران از درآمدهای حاصل از فروش نفت خود فقط می تواند دارو و مواد غذایی خریداری کند.

در این پیش نویس که بصورت لایحه ارائه شده و قرار است ظرف یک ماه آینده به تصویب برسد، سناتورهای آمریکایی مقدمات حمایت از فتنه جدید احتمالی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران در خرداد ماه را هم پیش بینی کرده اند. سناتورهای آمریکائی در این بیانیه در دخالتی آشکار در امور داخلی ایران و ظاهرا در حمایتی غیر مستقیم از برخی جریان ها که پیشتر برخی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران در خصوص ایجاد فتنه از سوی آنها هشدارهای لازم را داده اند، از جمهوری اسلامی ایران خواسته اند که تمام افرادی را که آنها زندانیان سیاسی خوانده اند، آزاد کند، به زعم آنها به حقوق زنان و اقلیت ها احترام بگذارد و به سمت انتخاب یک دولت آزاد و دموکراتیک حرکت کند تا برخی موسسات دولتی ایران از فهرست تحریم ها خارج شوند.

پیشتر مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم با معظم له در خصوص القای "آزاد نبودن انتخابات ریاست جمهوری" از سوی دشمنان نظام هشدار داده و خواستار هوشیاری کامل در برابر طرح ها و شیوه های دشمنان برای مقابله با نظام به ویژه در زمان انتخابات آتی ریاست جمهوری شدند.