به گزارش افکارنیوز به نقل از پرس تيوي ، نتيجه اين تحقيقات که سال گذشته منتشر شد، حاکي از آن است که هفت و هشت دهم درصد از زنان ارتش امريکا از همسران خود جدا شدهاند، درحالي که اين ميزان در ميان مردان ارتشي تنها ۳ درصد است.

جسیکا آدلر وکیل مدافع فعال در بخش طلاق که درزمینه پرونده‌های نظامیان امریکایی در عراق و افغانستان فعالیت می‌کند، می‌گوید، ازدواج‌های نظامی به لحاظ آماری با مشکلات بیشتری مواجه است.

نتایج این تحقیقات درپی انجام یک نظرسنجی درباره حضور نظامی امریکا در عراق و افغانستان منتشر شد. بر اساس این نظرسنجی بیشتر امریکایی‌ها خواهان خروج نظامی امریکا از آن کشورها طی یک سال هستند.

شرکت نظرسنجی راسموسن اعلام کرد بر اساس این نظرسنجی برای نخستین بار اکثریت شرکت‌کنندگان، خواهان تعیین جدول زمانی برای خروج نظامی امریکا از عراق و افغانستان تا سال ۲۰۱۲ شده‌اند.

کارشناسان تخمین زده‌اند که حدود ۲۲۰ هزار زن در ارتش امریکا در عراق و افغانستان از خلبان بالگرد گرفته تا افسر پلیس زن، در حال فعالیت هستند.

تا کنون بیش از ۷ هزار نظامی امریکایی در عراق و افغانستان کشته شده‌اند و انتظار می‌رود شمار تلفات بازهم افزایش یابد.

قرار است طرح کاهش تدريجي نيروهاي امريکايي در عراق و افغانستان از ماه جولاي سال جاري آغاز شود، اين درحالي است که افزايش شمار تلفات نظاميان امريکايي در اين کشورها منجر به بي اعتمادي مردم به اين مساله شده است.