توهم وزیردفاع صهیونیست ها: اسرائیل تنهایی به ایران حمله کند!
گروه بین الملل:

در حالیکه رئیس ستاد ارتش اسرائیل در گفت‌وگو با رادیو اسرائیل گفته که ارتش این کشور در صورت دریافت دستور قادر است هر هدفی را که بخواهد مورد حمله قرار دهد در تازه ترین اظهارنظرها، موشه لعون، وزیردفاع جدید صهیونیست ها نیز در اظهارات مشابه، گفت که اسرائیل باید خود را برای حمله تنهایی به تاسیسات ایران آماده کند.

به گزارشافکارنیوز، وی در روز تاسیس رژیم صهیونیستی ضمن ذکر این که ایران از فشارهای غرب علیه برنامه هسته ای خود تاثیر نمی پذیرد، گفت که اسرائیل باید برای حمله به ایران با تکیه بر خودش، آماده شود. یلعون همچنین مدعی شد که تاسیسات هسته ای ایران نه تنها تهدیدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی بلکه برای خاورمیانه و دیگر کشورهاست که می تواند منجر به وقوع فاجعه شود!

به گزارش اورشلیم پست، او بدون اشاره به تسلیحات اتمی و زرادخانه های رژیم صهیونیستی، در ادامه اظهارات مضحک خود افزود: " برنامه هسته ای ایران منجر به ماراتن ساخت سلاح هسته ای در خاورمیانه و گسترش استفاده تروریستی از این سلاح ها می شود که در نهایت تبدیل به کابوس برای جهان غرب خواهد شد. "

یلعون افزود: " جهان باید در برابر ایران مبارزه کند اما اسرائیل باید آماده شود تا از خود در برابر ایران با قدرت های خاص خود دفاع کند. "

وزیر دفاع اسرائیل گفت که راه حل نظامی را آخرین راه چاره در این زمینه می داند اما به عنوان وزیر دفاع اسرائیل باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از غم و اندوه به کار بندد ولی با این حال رژیم صهیونیستی اگر مجبور شود باید خود را برای حمله نظامی سریع، شفاف و تند و تیز خود را آماده کند.

وی بدون اشاره به افتخاراتش! در جنگ سی و سه روزه و جنگ غزه، گفت: " جنگ اسقلال کشورهای هنوز به پایان نرسیده است. " وی در ادامه صحبت هایش گفت که گرچه وقوع جنگ های نظامی کاهش یافته است اما راکت ها، موشک ها و ایران همچنان تهدیدی برای اسرائیل هستند.

او که از آخرین جنگ غزه تجربه تلخی دارد تاکید کرد که در حال حاضر، حماس و حزب الله به صدها موشک مجهز هستند. او رهبران و شهروندان لبنان را تهدید کرد که در صورت حمله حزب الله به اسرائیل باید در برابر آن پاسخ داده و بهای سنگینی را خواهند پرداخت.
او در آخر گفت: " اتحادیه عرب مشغول فعالیت های خودش است و همین موضوع باعثشده است که آنها دیگر به ما کاری نداشته باشند. "

هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنان مشابهی گفته بود اگر اسرائیل با تهدید جدی اتمی ایران روبرو شود، نمیتواند روی هیچ کشوری تکیه کند، حتی متحدانش.