عضو فراکسیون مستعفی الوفاق در پارلمان بحرین گفت: نیروهای امنیتی بحرین و ارتش عربستان سه شنبه به طور گسترده به سرکوب مردم و تظاهرکنندگان بحرینی پرداختند و به مناطق مسکونی نیز یورش بردند.

محمد سید مجید در گفت وگو با شبکه خبری العالم، تصریح کرد: بر اثر حملات نیروهای بحرینی و سعودی به شهر الستره دستکم دو نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

وی افزود: بسیاری از مناطق بحرین از شب گذشته تاکنون هدف حملات نیروهای امنیتی و چماقداران مسلح قرار دارد به طوری که آنها حتی از حمله به منازل و زنان و کودکان خودداری نمی کنند.

عضو فراکسیون مستعفی الوفاق در پارلمان بحرین از رسانه های حکومتی بحرین مانند روزنامه ها و تلویزیون به شدت انتقاد و تاکید کرد که این رسانه ها حقایق را وارونه جلوه می دهند.

وی با اشاره به اینکه چنین حملاتی سبب سستی اراده معترضان نخواهد شد؛ اظهار داشت: مردم در منامه در اعتراض به لشکر کشی عربستان به بحرین و سرکوب ملت بحرین، تظاهرات گسترده ای به طرف سفارت عربستان برگزار کردند.

مجید افزود: تظاهرکنندگان با محکومیت اشغالگری عربستان همچنین شعارهایی سر دادند که بیانگر صلح آمیز بودن اعتراض ها و مشروعیت خواسته های آنها بود.